שיווק ופרסום

משווים ומעלים: זאפ מרחיבה את פעילות הביג דאטה

הקבוצה תטמיע את מערכת הפרסום הפרוגרמטי של גוגל ותאפשר לראשונה לפרסם באנרים מבוססי נתונים בכל אתרי הקבוצה

עינת שחק |  3
זאפ גרופ (צילום יח"צ)
קבוצת זאפ מרחיבה את פעילות הביג דאטה ותטמיע את מערכת הפרסום הפרוגרמטית של גוגל בכל אתרי הקבוצה. מהלך זה יאפשר למפרסמים לרכוש ולנהל קמפיינים מבוססי ביג דאטה של זאפ דרך המערכת של גוגל, ולא רק ישירות דרך זאפ. כמו כן, לראשונה זאפ תאפשר פרסום באנרים מבוססי ביג דאטה.
עד היום, שאיבת מסד הנתונים על כוונות הקנייה של גולשי זאפ נעשתה רק לטובת קמפיינים מבוססי חיפוש בפלטפורמות חיצוניות - בעיקר פייסבוק וגוגל. עתה יוכלו המפרסמים לנצל את הנתונים שמנתחים כוונות רכישה גבוהות ובזמן לצורך פרסום באנרים בכל אתרי הקבוצה.
יש לציין כי עד כה זאפ כמעט ולא אפשרה פרסום באנרים באתרי הקבוצה, למעט בזאפ השוואת מחירים. זאת, על אף שפוטנציאל החשיפות (Impressions) למודעות באתרי הקבוצה עומד על כ-100 מיליון בחודש.
"שיתוף הפעולה עם גוגל יקל על מפרסמים גדולים ומשרדי פרסום גדולים לנהל את הקמפיינים דרך מערכת המרכזית בה הם משתמשים כיום למרבית פרסום האונליין שלהם, וכן לפרסם לראשונה בכל אתרי הקבוצה באמצעות קמפיינים ממוקדים ואיכותיים לקהלים הרלוונטיים ביותר. קבוצת זאפ מצידה תרחיב את סל המוצרים שלה ותיחשף למפרסמים גדולים נוספים", הסביר את המהלך לדברי אופיר גולדמן, מנהל אגף הביג דאטה בזאפ.
מערך הביג דאטה של הקבוצה הוקם ב-2017, מציע קמפיינים מבוססי דאטה בגוגל ופייסבוק, ומתמחה באיסוף ואנליזה של נתונים מכל אתרי הקבוצה בזמן אמת תוך הצלבת נתונים מפלטפורמות דיגיטליות שונות. נוסף על כך הוא מאפשר קמפיינים המטרגטים גולשים בעלי כוונות רכישה גבוהות בזמן אמת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה זה פרוגרמטי? (ל"ת)
    שירלי 01/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    התפוצץ לי המוח, מה לעזאזל הם רוצים להגיד חוץ מסיסמאות (ל"ת)
    מה??? 01/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קשקוש לאיש אין מושג (ל"ת)
    ירון 01/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור