שיווק ופרסום

אחרי קנאביס בא המאנץ': הראפר סנופ דוג מפרסם נקניקייה טבעונית

סנופ דוג מאחורי הדלפק ברשת 'Dunkin: בפרסומת חדשה הראפר מציע ללקוחות סנדוויץ' עם נקניקייה עשויה מביונד מיט. אייטם בלי בשר
רועי בהריר-פרל |  2
סנופ דוג מתוך הפרסומת לדאנקין (צילום מסך מתוך הפרסומת לדאנקין)
אחרי שסייע להפיץ את בשורת הלגליזציה של מריחואנה, לראפר סנופ דוג, שמזה תקופה הפך לאיש עסקים לכל דבר ועניין, יש בייבי חדש: נקניקייה טבעונית. בפרסומות לרשת Dunkin הוא משווק סנדוויץ' עם נקניקייה טבעונית שעשויה מ"ביונד מיט", המותג המצליח שמתמחה בתחליפי עוף ובקר, ושוויו מוערך כיום ב-3.8 מיליארד דולר. ואם סנופ דוג הוא לא מדד להצלחה, מדובר ב-230% ביחס לשווי המוערך של המותג אשתקד. באחרונה אף הודיעה החברה על הנפקת מניות בבורסת נסד"ק בניו יורק. 
הפרסומת, שפרטיה נחשפו באתר הבית של 'Dunkin ועלתה לרשתות החברתיות כבר בנובמבר השנה, עלתה כעת גם בטלוויזיה הארצית. שמה המלא של המנה, שכבר נמכרת בסניפי הרשת כארוחת בוקר, הוא "סנדוויץ' נקניקיית ביונד" וברשת טוענים שמדובר ב"אחת ההשקות החשובות ביותר של מוצר בהיסטוריה הקרובה של דאנקין".
בפרסומת החדשה משחק הראפר מוכר בסניף של 'Dunkin - תפקיד מאוד דומה לזה שגילם במסיבת הפרה-גראמי האחרונה, שם היה "דייל" של המבורגים מביונד מיט. זאת לאחר שבחודש מאי השנה, נהג במשאית החברה ברחבי קליפורניה לצורך פרסום המותג. 
 
הפיילוט הראשון בשיווק הסנדוויץ' נעשה בסניפי הרשת במנהטן, ניו יורק, וזכה להצלחה גדולה שהלכה והתעצמה - עד שבנובמבר האחרון הודיעו 9,000 סניפים על מחסור בסנדוויץ' של סנופ.
הפעם, כדי לסחוט את המיץ עוד קצת, הוסיפה רשת Dunkin לקמפיין המדובר עם סנופ גם חנות פופ-אפ וירטואלית, בה ניתן יהיה לרכוש את הבגדים שסנופ לובש בפרסומת. בנוסף לכך, בימים האחרונים השיקה הרשת עוד מוצר מה"קולקצייה" עם סנופ - ביונד די-או דאבל ג'י סנדוויץ', שזה בערך אותו דבר כמו סנדוויץ' נקניקיית ביונד, רק עם דונאט במקום מאפין אנגלי.
"בזמן שהצטלמתי לפרסומת לסנדוויץ' נקניקיית ביונד, היו סביבי המון דונאטס וזה נתן לי השראה ליצור משהו חדש", סיפר סנופ ל-cnbc. "אני שמח לבשר שגם סנדוויץ' הדאבל ג'י יוגש בסניפי דאנקן ברחבי העולם". אנחנו, כנראה, נשמח לאכול.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה עם מצעד הפרסומות הישראליות?
    ערן 01/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר חודש לא העליתם מצעד חדש...
    סגור
  • לבעלים החדש אין תקציב לוידאו (ל"ת)
    מכיר 01/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור