שיווק ופרסום

הפרסומאי הבכיר בישראל נגד ראש הממשלה: "כישלונותיו הם פילוג ושיסוע"

יו"ר קבוצת מקאן, חברת הפרסום הגדולה בישראל, בציוצים חריפים נגד נתניהו: "מיליון איש רוסקו כלכלית". חיפוש קצר מגלה ששילוח היה בעבר פחות סבלני כלפי התבטאויות חריפות מצד עובדיו
מערכת ice |  3
אילן שילוח (צילום יחצ)
יו"ר קבוצת מקאן, חברת הפרסום הגדולה בישראל, המעסיקה מאות עובדים, שעל לקוחותיה נמנים: בנק לאומי, אסם, פז, לוריאל, דומינוס פיצה, תנובה, המשביר ועוד, הפך לאחד ממבקריו החריפים של ראש הממשלה. בחשבון הטוויטר שלו משתף שילוח ציוצים של מארגני מחאת בלפור, נוזף בראשי מפלגות השמאל-מרכז על הפיצול לרסיסי מפלגות ועוד.
בציוץ שפרסם בשבת קובל שילוח: "50 מתים ביום, יותר מ-500 מתים בשבועיים האחרונים. תכף מגיעים ל-4,000 מתים. מיליון איש רוסקו כלכלית..." שילוח עובר למנות את כשליו, לכאורה, של נתניהו וממשיך: "התקשורת עוסקת בקמפיין הערבים והחיסונים של ביבי במקום זאת".
בציוץ המשך, הוא זוקף את הנורמליזציה עם מדינות המפרץ לזכות נתניהו, אך ממשיך: "כישלונותיו הם פילוג ושיסוע, כשל בניהול משבר קורונה כלכלי ובריאותי, ניהול פוליטי, וכמובן שחיתות אישית".
אין חולק על זכותו של שילוח להשתלח כראות עיניו בראש הממשלה, אך עיון קצר ברזומה שלו מגלה כי לא תמיד היה כה סבלני כלפי חופש הביטוי של עובדיו: לפני מעט יותר מ-13 שנים, פיטר את שני המנכל"ים המשותפים של משרדו, אורן פרנק ושירה מרגלית (בת זוגו) על רקע התבטאויות פומביות שלהם מהן השתמעה פגיעה בלקוחות המשרד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איש מוזר
    אבנר 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי ששדד את כל אמצעי המדיה הישראליים בחזירות, הוריד את מטומטי לשירותים באחד מהפארסות הקשות שהיו פה הוא מוצא זמן להתלונן על פוליטיקאים. הזוי
    סגור
  • 2.
    אי אפשר להיות מקובל על כולם
    איצעק 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפוליטיקה השמאל חושב שהימין זה שק של נחשים ולהפך לכן לדרוש מראש ממשלה להיות אחד שמקובל על כולם זאת דרישה חסרת היגיון
    סגור
  • 1.
    השמאל בשילב התקשורת מסית 24/7 והחוצפו מסית
    לא תסתמו פיות 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העם לא טיפש,לא תסתמו פיות
    סגור