רכב

בשווי 165,000 שקל: זה הרכב החדש של בן זיני

זיני נבחר להיות מי שיוביל את את פעילות הרשתות החברתיות של מותג הרכב אופל, שתעניק לו לטובת הקמפיין רכב אופל מוקה חשמלי במתנה. והשווי? 164,990 שקל בסך הכל
מערכת ice |  1
בן זיני (צילום יחצ)
אין ספק שהטסלה הוורודה של הזמר וכוכב הרשת בן זיני, הפכה לאחד מסימני ההיכר המוכרים כל כך שלו, אבל לטובת קמפיין פרסומיי חדש, הוא נפרד ממנה ויעבור להסתובב עם רכב חדש ומרשים לא פחות, ששווה לא מעט כסף. 
על פי TMI, זיני נבחר להיות מי שיוביל את את פעילות הרשתות החברתיות של מותג הרכב אופל, שתעניק לו לטובת הקמפיין רכב אופל מוקה חשמלי במתנה. והשווי? 164,990 שקל בסך הכל.
 
זיני יציג למיליון עוקביו בפלטפורמות השונות והרשתות החברתיות את הרכב החדש. כאשר הוסבר כי הבחירה בו להיות מוביל הקמפיין היא העובדה כי הוא שחקן טניס שולחן ופאדל מקצועי, שעונה על ערכי המותג.
זיני יגיע מחר לסוכנות אופל והרכב יימס לידיו. זיני מסר: "שמח להצטרף למשפחת לובינסקי, מצאתי את החיבור הנכון תוך הזדהות עם ערכי המותג ומאמין שנעשה יחד דברים טובים ויפים ברשת". 
 
נעמה לביא, סמנכ"לית קבוצת לובינסקי מסרה: "החיבור בין בן זיני לבין אופל, מותג כלי רכב שמזוהה עם ספורטיביות, חדשנות אנרגטיות וישירות - מתבקש. אנו נרגשים לקראת הדרך המשותפת עם בן זיני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה גבר נוהג במוקה?
    מירי רקב 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פלא שנועה העיפה אותו גבר אמיתי לא נוהג באופל מוקה
    סגור