רכב

לראשונה בישראל: נחשף הדגם החדש של BMW סדרה 7

סדרה 7 הדגם החשוב ביותר עבור היצרנית BMW נושאת הבשורה הטכנולוגית ומובילת החדשנות והאיכות הוצגה ברוב פאר והדר במתחם שהוקם במיוחד בוולדרום הלאומי ע"ש סילבן אדאמס בתל אביב
מערכת ice |  1
גיל אגמון ושחר שמש (צילום רפי דלויה)
BMW חשפה באירוע מצומצם ויוקרתי, אותו אירח שחר שמש - מנכ"ל דלק מוטורס, לראשונה בישראל את ספינת הדגל החדשה לראשונה גם בחשמל מלא – BMW סדרה 7. סדרה 7 הדגם החשוב ביותר עבור היצרנית BMW נושאת הבשורה הטכנולוגית ומובילת החדשנות והאיכות הוצגה ברוב פאר והדר במתחם שהוקם במיוחד בוולדרום הלאומי ע"ש סילבן אדאמס בתל אביב.
לצד חשיפתה של BMW בגירסתה החשמלית i7, הוצגה גם לראשונה בישראל בהופעת בכורה סדרה 8 אייקונית, בעיצובו של אחד מאמני הפופ ארט הגדולים בעולם, ג'ף קונס. קונס ייצר את רכב החלומות שלו BMW סדרה 8 גראן קופה בסגנון פופארטי, הייחודי לו ובמהדורה מוגבלת. רק 99 מכוניות כאלה יש בעולם. אחת מהן הגיעה לישראל ומוצעת למכירה תמורת 2.5 מיליון ש"ח.
 
נראו באירוע: שמואל פרנקל - מנכ"ל ושותף בחברת אפסילון, אמנון נויבך - חבר דירקטוריון בדלק מוטורס ולשעבר ראש הדירקטוריון של הבורסה לנירות ערך ת"א, יורם מזרחי - משנה מנכ"ל דלק מוטורס, נציג היצרנית במוו העולמית - גאורגי רושקוב, יוגב וייס - סמנכ"ל שיווק דלק מוטורס, אלון גולדמן - מנהל שיווק במוו ומיני ועוד. על החלק הקולינארי באירוע הופקד טל חובש עם קייטרינג פלפל, שאירח את השף יובל בן נריה ועל החלק האומנותי הופקד המוזיקאי מארק אליהו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמסי
    שחר שמש 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אגדי באגדות האגדיות כשרון על אין עליך ישר כוח מפתיע מה ניהיה מקמור עד היום בדלק מוטורס זה כאילו שיקום המותג התדמית הקהל יעד בקצב מסחרר על סטרואידים מבית אגמון אחזקות הלא פחות מוכשר ויש עוד מנצחים בתזמורת מזרחי ארבל שאפו יישר כוח
    סגור