כסף וצרכנות

מקס סטוק או שושי זוהר? התחפושות הזולות ביותר בישראל

רגע לפני חג הפורים, חנויות הצעצועים בישורת האחרונה למכירת דגמי התחפושות, וכך גם הצרכנים, מהצד הרוכש. מה המחירים שמציע השוק בישראל ואיפה הכי זול?
שירה יום טוב | 
אילוסטרציה AI
בעוד ימים בודדים נחגוג את חג הפורים במסגרות החינוך ובבית. יחד עם משלוחי המנות ואירועי העדלאידע שייערכו בכפוף להוראות פיקוד העורף, מנהג התחפושות מעסיק הורים רבים כבר שבועות וחודשים אחורה במטרה לרכוש תחפושת במחיר הזול ביותר.
האפשרויות הרבות להזמנה אונליין שעומדות בפני הצרכן הישראלי הביאו איתם את תופעת הזמנת התחפושות מעלי אקספרס, שיין ואתרי סחר דומים. המקדימים מזמינים כבר בתקופה שלפני ליל כל הקדושים ומנצלים את המבצעים בקטגוריה, והחל מחנוכה מדובר כבר בנוהל די נפוץ. 
הזמנות מחו"ל כבר ירדו לגמרי מהפרק, ומדובר ממש בימים האחרונים לרכוש תחפושת, הגם שיש לקחת בחשבון שבקטגוריות מסוימות כבר ייתכנו חוסרי מלאי לפי הטרנדים התקופתיים.
כך או כך, נראה שנשארתם עם האופציות המקומיות. אמנם לא מדובר תמיד באופציה הזולה, אבל כן באופציה הבטוחה למקרה שתרצו להחליף, למדוד, להוסיף אביזרים או סתם לשלוח את הילדים בשקט נפשי שהמוצר שהם לובשים נושא תקן בטיחות של מכון התקנים.
השחקן הראשי והבלתי מעורער בשוק בתחום הוא מותג התחפושות של שושי זוהר. הליין של שושי זוהר כולל דגמים ייחודיים שהיא מחזיקה בזכות הבלעדית בארץ לייצר ולמכור אותם, אך לצד זאת, כמותג כמו מותג מדובר בליין עם מחירים גבוהים יחסית. התחפושות הזולות, שבהם דגמים פשוטים יותר, מתחילות מ-69 שקלים לסט תחפושת, והמחירים בליין מגיעים עד ל-199 שקלים לתחפושת.
בשורה שנכנסה לחיינו בשנים האחרונות היא ליין התחפושות, יש לומר אולי המתחרה, שמוציאה רשת מקס (מקס סטוק) בסניפיה. מדובר בעשרות תחפושות שכוללות את הטרנדים של התקופה. כאן מדובר במחיר מפתיע יחסית של כ-50 שקלים לסט תחפושת. ברשת מציעים כמובן גם מגוון רחב של אביזרים פורימיים שמחיריהם מתחיל משקלים בודדים לפריט.
 
שחקנית נוספת לתחום היא רשת אורבניקה שמציעה אמנם קולקציה מצומצמת יחסית של תחפושות אך מחזיקה בלא מעט אפשרויות מעניינות. אורבניקה מוכר כבר שנים בזכות פיג'מות הוונזי שנמכרות בחנויות הרשת גם לילדים וגם למבוגרים. הפעם לצד הוונזי שמהווה פיתרון נוח במיוחד, הרשת השיקה סטים ייעודיים לפורים עם מחירים נוחים יחסית כשסט תחפושת יכול להתחיל מכ-40 שקלים.

בגזרת הקטנטנים קרטרס עם התחפושות האיקוניות שלה, מוכרת סטים חמודים במיוחד במחיר אחיד של 59.9 לתחפושת. עוד אפשרות מעניינת בגזרת רשתות האופנה היא גולף, שמציעה מספר קטן של תחפושות אמנם, אם כי מדובר בתלבושות מסוגננות, נוחות יחסית ופחות מסוגננות מ-35.9 שקלים לפריט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה