כסף וצרכנות

נזק של 3 מיליארד דולר: חברות הביטוח משלמות ביוקר על האסון הכבד

אחרי שהגשר השלישי באורכו בעולם בבולטימור קרס, זאת לאחר שספינת משא נכנסה בו וגרמה לאסון ונזק כבד במיוחד, נודע כי חברות הביטוח ישלמו פיצויים ב-3 מיליארד דולר: "אחד הנזקים הימיים הכי גדולים בהיסטוריה"
מערכת ice | 
קריסת גשר פרנסיס סקוט קי בבולטימור (צילום יוטיוב/ Sky News)
דרמה ענקית התרחשה השבוע בבולטימור, ארצות הברית, זאת לאחר שגשר פרנסיס סקוט קי, הגשר השלישי באורכו בעולם, קרס אל תוך המים, לאחר שספינה התנגשה בו ישירות.
על הגשר היו מספר מכוניות ופועלים, ועל פי הרשויות המקומיות, יש לפחות 7 נעדרים שנפלו למים, כאשר תחילה נשלחו צוללנים לחפש אותם, אך החיפושים לא נשאו פרי והם מוגדרים כנעדרים עד עכשיו, ועל פי כל האינדיקציות הם קיפחו את חייהם באסון הכבד. 
 
האירוע, שהוכרז על ידי מחלקת הכבאות המקומית כ"אירע רב נפגעים", החל לפנות בוקר, בסביבות השעה 1:30 (שעון ארצות הברית), אז נמסר על ידי משמר החופים באזור כי ספינת משא שנשאה עליה מכולות התנגשה בגשר שמעל נהר פטפסקו, כאשר כוחות הצלה רבים הוזעקו למקום. עדיין לא ברור מה גרם לתאונה החריגה, אך על פי דיווחים בארה"ב, אותה ספינה עלתה באש לאחר הפגיעה בגשר ושקעה בנהר.
כעת, הנזק האדיר שנוצר מהתמוטטות הגשר הענק נחשף, ומדובר על לא פחות מ-3 מיליארד דולר שיעלו לחברות הביטוח, במה שמוגדר כאחד הנזקים הימיים הגדולים ביותר אי פעם. מנכ"ל חברת הביטוח הלונדונית לויד'ס, סיפר ל-BBC: "הייתי אומר שזה אחד הנזקים הימיים הכי גדולים בהיסטוריה. אבל באמת החדשות הטובות הן שיש ביטוח גם לספינה וגם לגשר, כך שמבחינה פיננסית יש תהליך שיאפשר מתן פיצוי כספי ויישוב התביעה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה