תוכן שיווקי

שנת 2017 עדכון מהשטח

תוכן מקודם |
rinaba (צילום יח"צ)
לקראת היום הגדול בחייך, את נדרשת לערוך הכנות מרובות, כאשר אחת מהן היא להיראות במיטבך ולא להשאיר לאף אחד מהאורחים מקום להערות וביקורת. לצד הארגון הרב הכולל מציאת אולם בתאריך המתאים לך ולבן זוגך, עיצוב השולחנות והמקום, בחירת קייטרינג, איפור ועיצוב שיער, אפיון הטקס, שכירת די ג'יי, צלמים, ואטרקציות נוספות, עליך לבחור את השמלה הטובה והמתאימה ביותר עבורך, אשר תחמיא לגזרתך, תחטב ותעשה עמך חסד. בחירת שמלת כלה האפרויות הן בלתי מוגבלות, כמות החנויות והמעצבים היא אדירה ויתכן שתחווי קושי בבחירה של שמלה מוכנה אשר תתאים לגזרתך.
למי כדאי לפנות?
רינה בהיר הינה מעצבת שמלות כלה אשר עוסקת בעיצוב שמלות מזה שנים רבות ושמה הולך לפניה.
אצל רינה בהיר תוכלי למצוא שמלות מוכנות לרכישה מיד שניה, תוכלי לשכור שמלה לערב המרגש בחייך או לחליפין להתחדש בשמלה שעוצבה ונתפרה במיוחד עבורך.
אתר מומלץ מאוד למלות כלה ייחודיות ובמיוחד שמלות כלה וינטאג'
שמלות כלה וערב בעיצוב אישי
נשים רבות מתהדרות בערב חגן בשמלה שעוצבה במיוחד עבורן וזאת בהחלט המלצתנו. כאשר את זוכה ללבוש שמלה שעוצבה במיוחד עבורך, את זוכה להתאמה המירבית והמדויקת ביותר לגופך אשר תסווה את האיזורים שאת פחות מעוניינת להבליט, ותבליט את אלו אשר ראויים להבלטה. שמלה מעוצבת בהתאמה אישית מאפשרת לך נוחות רבה, להתנייד ולרקוד מבלי לדאוג לשרוולים ארוכים מדי, כתפיות נופלות או רוכסן שעתיד להתפקע.
כמו כן, התאמה אישית של שמלת הכלה או הערב שלך מאפשרת לך לשלוט בסגנון העיצוב ביד רמה ולהחליט על טקסטורה וסוגי הבדים, הצבעים והגימור. נשים רבות אוהבות סגנון ראוותני שמייצר אפקט "וואו" נוצץ ובוהק, נשים אחרות יבחרו בקווים חלקים ועדינים, בשמלה מסוג בד אחד וללא מחשוף. עיצוב שמלה בהתאמה אישית יאפשר לך להחליט עד לפרט האחרון על המראה של השמלה שלך עד לפרט האחרון והקטן ביותר וכל זאת תוך ליווי מלא וייעוץ מקצועי שיתן לך שקט נפשי ופניות להתעסקות באספקטים האחרים של יום חגך.
ומה לגבי המחיר?
אצל רינה בהיר תוכלי להתרווח ברוגע ולתת לנו לסייע לך במציאת הפתרון האולטימטיבי והנכון ביותר עבורך וכמובן בהתאם ליכולת הכלכלית שלך ולתכנון התקציבי עבור שמלה לחתונה.
הצוות שלנו מקצועי ומיומן, ואנו מכירים היטב את השוק ותעשיית החתונות. עליך לשמור על כסך ותקציבך ולבחור בחברה ותיקה עם נסיון אשר תספק לך עיצוב מושלם ומדויק עבורך במחיר שפוי והוגן לכל כיס.
בין אם תבחרי ברכישת שמלה מיד שניה, שכירת שמלה לערב האירוע או עיצוב שמלת כלה או ערב בהתאמה אישית - אנו נדאג להתאים לך שמלה אשר תתאים לתקציב שלך ולא תייצר חריגות מתכנון התקציב המקורי של הפקת החתונה. 
ליעוץ אישי באהבה פני עוד היום לרינה בהיר!
כתובתנו: רחוב ראשית חכמה 3, תל אביב, דלת אפורה, קומת מרתף - טלפון 03-6855582
תגיות שמלות כלה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה