תוכן שיווקי

5 משרות התחלתיות בתחום התקשורת

תוכן מקודם |
MISROT (צילום יחצ)
אנשים שרוצים לעבוד בתחום התקשורת צריכים להיות מוכנים להתחיל במשרה בסיסית ומשם להתקדם על בסיס כישורים, ביצועים וקשרים. אז איזה משרות יש על הפרק ומה ההבדל ביניהן? הנה כל הפרטים
תחום התקשורת ייחודי מבחינת האופן שבו אנשי המקצוע משתלבים בו. בניגוד לתחומים שבהם אפשר להתחיל לעבוד מיד לאחר התואר הראשון, לימודי תקשורת לא מבטיחים את משרת החלומות ויש הרבה משמעות לקשרים אישיים. אחת הדרכים לפתח את אותם קשרים יחד עם כישורים מתאימים היא להגיש מועמדות למשרה התחלתית.
הנה למשל 5 משרות התחלתיות בתחום התקשורת שמתוכן תוכלו לחדד את הביצועים שלכם ולהתקדם לקריירה מאתגרת (הכתבה מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד):
1. עוזר הפקה
המשרה ההתחלתית הקלאסית של ענף התקשורת היא עוזר הפקה. אלו עובדים שמעורבים בכל התהליכים החשובים של ההפקה, אך לרוב הם נשארים מאחורי הקלעים. היתרון הוא שאין צורך בניסיון קודם בשביל להיות עוזר הפקה, אפשר להכיר באופן אישי מפורסמים ואנשי תעשייה שמושכים בחוטים וניתן גם לצבור מיומנות במשימות מורכבות.
2. רפרנט
תפקיד הרפרנט כולל עבודה מול מנהלים בכירים, בנייה והוצאה לפועל של תכניות שיווק ולעיתים גם איתור לקוחות פוטנציאליים. יש כמובן הבדלים בין דרישות התפקיד בחברות וגופים שונים, אך באופן עקרוני מדובר על משרה התחלתית שלא דורשת ניסיון. עם זאת, בהחלט ניתן יתרון למועמדים שמכירים את המגזר העסקי ולכאלה שמוכיחים יכולת ניתוח נתונים והנעת תהליכים.
3. תקציבאי
תקציבאי הוא האדם שאחראי על מערכת היחסים בין משרד הפרסום או גוף התקשורת לבין הלקוח. הכינוי "תקציבאי" מטעה, כי בפועל מדובר במי שמנהל את החשבון של הלקוח ולכן נמצא איתו בקשר יום יומי.
רוב המשרות הפנויות נמצאות במשרדי פרסום ויש גם מקומות שבהם מגייסים תקציבאים לעבודה על קמפיינים בתחום הדיגיטל. הדרישות הן תואר ראשון בתקשורת ואפשר להשתמש במשרה הזו כסוג של סטאז' והתמחות.
4. מקדם אתרים
קידום אתרים במנועי חיפוש וברשתות חברתיות מבוצע על ידי אנשי מקצוע בגילאים שונים. גם כאן ניתן למצוא בעלי תפקידים שעוסקים בתחום המון זמן ומתוגמלים בהתאם, ולצדם צעירים שמשתמשים בניסיון האישי שלהם על מנת להשיג משרה התחלתית.
במידה ואתם שייכים לקבוצה השנייה, הכי טוב שתמצאו משרה שהולמת את הכישורים שלכם ותעבדו קשה כדי להשיג ביצועים. בתחום של קידום אתרים אין תחליף לביצועים ואחרי שתעמדו ביעדים הבסיסיים תוכלו להגיש מועמדות גם למשרות נוספות.
5. רכז משרד
תפקידו של רכז משרד כולל ניהול יומן, עבודה מול מחלקות החברה, ביצוע תחקירים עבור לקוחות ומנהלים ועוד. היתרון של התפקיד הוא ביצירת קשרים אישיים עם אנשים שונים ובחשיפה ראשונה לאפשרויות קידום נרחבות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ומתאימה לבעלי יכולת סדר וארגון, יצירתיות ונכונות ללמוד ולהתקדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה