תוכן שיווקי

חופשה בסטייל- איך הפכו מלונות הבוטיק לטרנד בעולם האירוח

תוכן מקודם |
Fattal-Tel-Aviv (צילום איה בן עזרי)
פעם, כשהיינו שומעים את המילה "חופשה", היינו מדמיינים עשרות ילדים רוקדים אגדו בבריכה באילת, צוות בידור פעלתני ואינספור ארוחות מסביב לשעון. היום, אם תרשו לעצמכם לפתוח מעט את הראש תדמיינו משהו אחר לגמרי. הכירו את החופשה האורבנית במלון בוטיק בתל אביב – אינטימית, חווייתית ותוססת בנשימה אחת.
רשת מלונות פתאל
לוקיישן ללא הפסקה
ייתכן שעד היום הייתם במלונות בתל אביב והתארחתם הכי קרוב לקו החוף, אבל השאלה היא האם חוויתם חופשת קונספט אורבנית במלון בוטיק הממוקם באזור מעט אחר. כדי לעמוד בקצב פעימות ליבה של העיר הגדולה, מומלץ להכיר את החוויה במלונות הבוטיק השוכנים ממש במרכז העניינים.
כשתתחילו לחפש אחר מלונות בוטיק בתל אביב, ראשית וודאו כי המלון ממוקם במרכז העיר, קרוב למרכזי תרבות, בתי קפה, חיי לילה ועוד, כך שתוכלו לחוות את החופשה שלכם כתל אביביים מן המניין ולספוג את האנרגיה הייחודית שאפשר למצוא רק בעיר שהכינוי שלה הוא "ללא הפסקה".
בין האזורים המומלצים: שדרות רוטשילד השוקקות, שכונת נווה צדק היפהפייה, נחלת בנימין, שינקין, תיאטרון הבימה, דיזינגוף סנטר ועוד.
עיר על גלגלים
כדי לחוות את תל אביב מנקודת מבט מקומית אותנטית, אל תוותרו על טיולי אופניים ברחבי העיר.
ישנם מלונות בתל אביב המציעים אופניים להשכרה כחלק מהשירות היות והבינו עד כמה חשובה החוויה העירונית ודאגו לעניין הזה עד לפרטים הקטנים.
אלו מכם שירצו להגדיל ראש אף יותר, מוזמנים לשדרג את הגלגלים ולחפש סיורי סאגווי מודרכים במגוון אזורים בעיר. בסיורים אלו יוצאים בדרך כלל כקבוצת אנשים וזוהי חוויה מומלצת מאד, במיוחד בעיר כל כך צבעונית ומרתקת.
לא רוצים לישון
כשמגיעים לחופשה במלונות בתל אביב, לוקחים בחשבון שאחד הלילות יוקדש לבילוי לילי תוסס באחד הברים או המועדונים בעיר. אבל כשתגיעו לחופשה אורבנית בתל אביב, מומלץ לשריין הרבה יותר מלילה אחד כדי לצאת לבלות בעיר שלא נרדמת לשנייה.
גם כאן יתרון המיקום בא לידי ביטוי, היות וכל מקומות הבילוי הנחשבים נמצאים ממש במרחק הליכה. את השקט שאחרי הבילוי תמצאו במלון האורבני שלכם ועוד ניגע בזה בהמשך.
תרבות, רבותיי, תרבות
במהלך חופשת הבוטיק התל אביבית שלכם, מומלץ לשלב רגעים של תרבות ולצאת להצגה טובה או סיור באחד המוזיאונים המעניינים בסביבה. בין המקומות המומלצים: תיאטרון הבימה, הקאמרי, מוזיאון תל אביב לאמנות ועוד.
השקט שאחרי הסערה
אמנם אתם שוהים בעיר שאינה נחה לרגע, אבל זה לא אומר שלא תוכלו לתפוס לעצמכם גם פינה שלווה במהלך החופשה. במלונות הבוטיק בתל אביב תוכלו ליהנות מהעובדה שמספר החדרים מצומצם יחסית, כך שתוכלו ליהנות מאינטימיות ושקט.
כדי להגביר את תחושת הרוגע תוכלו כמובן להוסיף טיפולי ספא מפנקים לנופש האורבני שלכם ולהירגע קצת מהקצב המסחרר של העיר הגדולה. היא תחכה לכם.
*** רשת מלונות פתאל מציעה מבחר מלונות לחופשה אורבנית במיקום מרכזי. לפרטים ולהזמין מלון בתל אביב היכנסו לאתר הבית
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה