תוכן שיווקי

Brandwiz - להפוך את החלום לסיפור הצלחה

תוכן מקודם |
romio (צילום יח"צ)
לא מעט אנשים תוהים האם ניתן ליצור בידול בעולם, אשר יבוא לידי ביטוי בהשקת מוצרים אשר הם חולמים עליהם או בהקמת עסקים קטנים או בינוניים אשר יצליחו באמת בשוק אשר מוצף כיום בעסקים בכל תחום ובכל סדר גודל. אדי כהן, מנכ"ל ברנדוויז, משיב תשובה חיובית לכל אחת מהתהיות הללו של אותם האנשים. על מנת להבין את התשובה החיובית של אדי, ניתן לבחון זאת עם לקוחות החברה שלו, על פי טענתו. אחד מלקוחות החברה של אדי היא: חברת רומיו. מדובר בחברה אשר כמעט כל ישראלי אשר הגיא לרומא לאחרונה מכיר אותה.
אז מיהי חברת רומיו?
במרץ 2018, 3 חבר'ה ישראלים אשר עוסקים בתחום הסיורים לישראלים ברומא, החליטו להפסיק להתעסק בתחום באופן חובבני יחסית ולהקים חברה אשר מובילה את תחום הסיורים ברומא. על אף שנשמע כמו דבר אשר דורש לא מעט זמן על מנת להתממש, הרי שכיום, רק כשנה אחרי, אותם 3 חבר'ה ישראלים כבר עמוק בתוך העסק החדש שלהם. לחברה החדשה שלהן כבר יש סניפים בנאפולי, פירנצה והמגמה היא להמשיך ולהקים סניפים נוספים כמובן. אז איך הכול התחיל אתם שואלים? המנכ"ל ובעלי החברה אוהד אסולין, מספר שהכול התחיל בעצם מרעיון אחד. אוהד אסולין וחבריו הגיעו לחברת ברנדוויז אשר מתמחה במיתוג עסקי עם הרעיון שלהם. בפגישת הקרייאטיב הראשונה, אוהד וחבריו הציגו את עצמם, את הרעיון, את החלום והחזון. מיד כאשר הם הציגו את הכול, החל סיעור מוחות מעניין, כאשר במהלכו נזרקו לאוויר רעיונות שונים, בין היתר, לגבי שם החברה. השם הנבחר באותו סיעור מוחות הוא השם: "רומיו", שמהווה את שם החברה כיום.
השלבים להקמת עסק מוצלח
אז מהם השלבים להקמת עסק מוצלח, או במקרה שלנו, מהם השלבים שקדמו להקמת החברה הפופולארית ביותר, "רומיו"? מאוד פשוט: מחקר השוק, הבידול והמיתוג העסקי. אדי כהן מנכ"ל ברנדוויז מספר על השלבים השונים בהתאם לחברה שלו: בשלב הראשון חברתו של אדי בחנה באופן מהותי את השוק אשר בו עתידה לפעול חברת רומיו. בשוק היא גילתה את השירותים הדומים המוצעים בתחום ואת איכות השירותים הללו.  החברה בחנה היכן רומיו עומדת ביחס כלל מתחריה, על ידי בחינת הצרכים של תיירים ישראלים המגיעים לרומא ועל ידי בחינת שביעות הרצון של התיירים מהשירותים המוצעים להם ברומא בתחום הסיורים.
בשלב השני על פי דברי אדי, הם עסקו בחזון של החברה, במטרות ביעדים שלה וכן, ביכולת של החברה לממש את המטרות שלה ולכבוש את יעדיה. המחקר אשר התבצע ברומא, העיד כי התיירים המגיעים לרומא צורכים שאטלים בכמות משמעותית, אך רובם אינם מרוצים מאיכות ושירות השאטלים. מכיוון שהטענה העיקרית של כלל התיירים שצורכים שאטלים הייתה שהשירות הוא שירות ברמה נמוכה מאוד, הרי שהוחלט לבדל את חברת רומיו מבחינת טיב השירות שלה ולהציע את השירות המקצועי והטוב ביותר בתחום השאטלים. אוהד אסולין מנכ"ל רומיו מספר כי השאטלים אותם הם הציעו שודרגו והפכו למוצר דגל. חברת ברנדוויז סייעה לחברה גם בהפקת נכסים דיגיטליים איכותיים ומוצלחים מאוד כגון: אתר אינטרנט וקידום האתר ועל ידי שירות זה, הפכה את החברה לחברה מבוקשת ורווחית מאוד.
חשיבות האסטרטגיה של מותג
הסיפור של חברת רומיו הוא סיפור אחד מיני רבים. מדובר על סיפור אשר מייצג באופן מופלא את היכולת של חברת ברנדוויז, במומחיות החל עיצוב ובניית אתרים ובנכונות לסייע לכל בעל עסק קיים או בכל עסק פוטנציאלי, לממש מטרות ויעדים שמעולם לא חלם לממש. על אף שבעלי עסקים קטנים ובינוניים הם בעלי פוטנציאל משמעותי לסגירת העסק בשל אי עמידה ביעדים, הרי שבאמצעות הכוונה וסיוע נכונים ובאמצעות תהליך מיתוג איכותי שבכוחו לזהות מוצר שכדאי לבדל בחברה, הרי שכל עסק קטן או בינוני יכול להצליח באופן נפלא כיום. אדי כהן מסביר שבתהליך בניית אסטרטגיה למותג, החברה מקפידה על התאמה ליכולת של הלקוח באמצעות הכנת תכנית עסקית מתאימה ללקוח. באמצעות תכנית עסקית זאת, יתבצע המיתוג של המוצר,  הפרסום והתכנון האסטרטגי.
אז למה דווקא ברנדוויז
היתרונות של ברנדוויז הם רבים. כבר בשלב של גיבוש האסטרטגיה ניתן לגלות את היתרון של ברנדוויז- צוות שלם ואיכותי של החברה חושב על מיתוג עסקים קטנים ובינוניים, בהתאם לכל סוג של עסק, אופי של עסק, מתחריו בשוק ועוד. ניתן לומר שכל מומחי החברה שמים להם יעד אחד: פיתוח השפה העיצובית והשיווקית של המוצר. סיעור מוחות כה איכותי, הכולל בו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, יפיק בסופו של תהליך, את המיתוג הנכון והרלוונטי לכל עסק באשר הוא.
חשוב מאוד לדעת שברנדוייז פעילה בשוק מזה 25 שנים ואיננה עוסקת רק בתחום המיתוג והקידום של עסקים קטנים או בינוניים. בין לקוחותיה של ברנדוויז ניתן למצוא את המותגים המובילים ביותר במשק הישראלי כגון: קנדה ישראל, ארקיע, מורז צמחי מרפא, אהרוני ועוד. עם זאת, לצד המותגים הגדולים הללו, ישנו טיפול איכותי ומסור גם עבור עסקים קטנים ולא מוכרים. החברה מסייעת לכל עסק קטן או בינוני לצמוח בצורה מהירה מאוד.
אדי כהן המנכ"ל מספק כי המוטיבציה שלו עבור סיוע במינוף עסקים קטנים, נובעת מאהבת התחום. הוא רואה בבידול ומיתוג עסקי תחום מרתק מאוד והוא נהנה מאוד מכל לקוח חדש ומהתהליך שהוא עובר יחד עם החברה עד לקבלת התוצאות הרלוונטיות.
לכניסה לאתר של ברנדוויז www.brandwiz.co.il  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה