תרבות ופנאי

עדן גולן צונחת בטבלת ההימורים, זו המדינה שעקפה אותה

חשיפת שיר האירוויזיון הביאה לא מעט תגובות לשיר שרבות דובר בו עוד לפני שיצא לאור. כעת, למרות שהצליח לרשום עליה קלה בטבלת ההימורים השיר הישראלי שוב מאבד גובה
שירה יום טוב | 
עדן גולן (צילום שי פרנקו, freepik)

לפני שבוע נחשף שיר האירוויזיון הישראלי אחרי דרמה לא קטנה, ולמרות שנרשמה עליה קלה בטבלת ההימורים, כעת עדן גולן ושירה "הוריקן", חוזרים אחורה, כך לפחות בטבלה.

חשיפת שיר האירוויזיון נערכה בתום סערה לא קטנה ואיום על מקומה של ישראל בתחרות, תאגיד בכאן 11 נחשף שלשום שיר האירוויזיון ותוך פחות מ-48 שעות הציג נתוני צפייה חזקים במיוחד, שמעידים על כך שהצליח לכבוש במהירות את הקהל, למרות הרקע התקופתי המורכב.
ישראל נמצאת השנה תחת זרקור ענק בענייני האירוויזיון. עוד לפני הבחירה בעדן כנציגה, ולפני סערת השיר - בעולם הימרו שישראל תיקח את המקום הראשון. לפני כחודש עם פסילת השיר בפעם הראשונה, התחילו בישראל להידרדר בטבלת ההימורים, וזה המשיך ככל שהדיונים המשיכו ובעיקר לפני שבועיים, אז תמונת המצב שיקפה כי ישראל צפויה לפרוש מהתחרות כנגד סירוב האיגוד האירופי לקבל את השיר שהוגש.
24 שעות לאחר חשיפת שיר האירווזיון, מקומה של ישראל בטבלה רשם שיפור מעודד, ששיקף גם הוא את האופן שבו התקבל השיר, ושיר האירוויזיון הישראלי התמקם שביעי בטבלה. אלא שבסוף השבוע האחרון, גולן שוב מצאה את עצמה במקום השמיני, אחרי שיוון עקפו עם "Zari" בביצועה של הנציגה שלהם מארינה סאטי. 
למרות תמונת המצב בטבלת ההימורים בפחות מיומיים לעלייתו, הצליח השיר "הוריקן", בביצועה של עדן גולן לרשום לא פחות מ-4.4 מיליון צפיות באינסטגרם הרשמי של האירוויזיון. רק לשם השוואה, עד כמה הנתון הזה הישגי, המדינה היחידה שעוקפת את ישראל בויראליות היא איטליה שממוקמת שלישית בטבלת ההימורים, ושיר האירוויזיון שלה עומד על 4.7 מיליון צפיות באינסטגרם הרשמי, נכון לכתיבת שורות אלה. 
 


גם בערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון, השיר הישראלי לא מאכזב וכבר הספיק לחצות את רף מיליון הצפיות' ועומד כעת על 1.9 מיליון.

שיר האירוויזיון מעסיק בשבועות האחרונים את מדינת ישראל אחרי ששני שירים שהוגשו לאישורו של איגוד השידור האירופי, נפסלו בטענה למסרים פוליטיים שטמונים בתוכנם ועד שאושר סופית לפני כשבוע.

מתוך eurovisionworld.com
 


כרגע מדובר בסיכוי של 4% להביס את שאר המדינות המתמודדות, אם כי המקום המבטיח שכבר היה בפסגת הטבלה, משאיר תוקף מסוים לאור העובדה שהסיבה המובהקת להידרדרות בטבלת ההימורים - כבר מאחורינו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה