דיגיטל וטק

נניט הישראלית השלימה גיוס של 21 מיליון דולר

קרן JVP של אראל מרגלית, המשקיעה העיקרית בחברה, הובילה את סבב הגיוס השלישי שלה לצד קרנות אמריקאיות. המערכת של נניט מנטרת מרחוק ואוספת נתונים על שינת תינוקות במטרה לשפרה
איתי פת-יה | 
אראל מרגלית (צילום יחצ)
הסטארט-אפ הישראלי נניט (NANIT) גייס 21 מיליון דולר. החברה, שפיתחה מוצר המפקח מרחוק ואוסף נתונים על שינת תינוקות במטרה לשפרה, הודיעה היום (ג') כי השלימה בהצלחה סבב גיוס נוסף.
את הגיוס, אליו יצאה בתחילת השנה,הובילה המשקיעה עיקרית בנניט קרן JVP של אראל מרגלית, לצד הקרנות האמריקאיות Upfront, RRE, ו-Rho. מדובר בגיוס שלישי של החברה עד כה, כשבסך הכל גויסו 50 מיליון דולר.
לפי מנכ"לית נניט שרה דורסט, מאז סבב הגיוס האחרון ב-2018 הכנסות החברה גדלו פי שלוש. "הורים רואים בנניט פתרון לכל עולם הבטיחות סביב התינוק, שמאפשר להם להישאר מחוברים אליו בכל רגע מכל מקום", אמרה דורסט.
נניט פיתחה מוניטור חכם שמנטר את הרגלי השינה של התינוק באמצעות מצלמה, ומספק תובנות והמלצות להוריו בהתבסס על מדדים כמו ניתוח הנשימות שלו. כמו כן ניתן לשלוט בתאורה בחדר בו התינוק ישן ומובנה במערכת רמקול דרכו ניתן ליצור עמו קשר מרחוק.
קראו עוד ב-ice
המוצר של ננטי משווק בארצות הברית ובקנדה, ובימים אלה היא מרחיבה את פעילותה ונכנסת לשוק הבריטי. לפי החברה, לצד משקי בית פרטיים, גם באוניברסיטאות ייל, קורנל, HSS ובטכניון עושים שימוש במוצר שלה במסגרת מחקרים בנושא שינת תינוקות.
אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP: "תחום ה-Wellness והשינה עתידים להיות אחד מאפיקי הההשקעה הבאים של הטכנולוגיה הישראלית. הטכנולוגיה של נניט מאפשרת גישה חדשה ומהפכנית לעולם השינה של התינוקות שמטריד כל כך הרבה הורים בכל העולם והתוצאות של נניט מוכיחות שלמוצר יש ביקוש אדיר שרק ילך ויגדל בשנים הקרובות".
נניט, המעסיקה כ-50 עובדים בתל אביב וניו יורק, נוסדה ב-2014 על ידי ד"ר אסף גלזר, תור עברי ואנדרו ברמן, וב-2016 הושקה המערכת שפיתחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה