דיגיטל וטק

ג'ימייל יוצאת בעדכון האבטחה החשוב ביותר של השנים האחרונות

גוגל מעמיקה את המאבק שלה בהודעות ספאם, וכעת על מנת לשמור על תיבת המייל שלנו נקייה, מערכת ג'ימייל, תתחיל לזהות מיילים עם כותרות אשר מפוצצות באימוג'יז כספאם
מערכת ice | 
מייל, אבטחה (צילום pixabay)
גוגל, ממשיכה לעדכן את שירות המייל האהוב שלה ג'ימייל וכעת היא מוסיפה לו פייצ'ר חדש ומעתה הוא יתחיל לזהות כשכותרת המייל ההיא שמפוצצת באמוג'יז ולהחשיב אותה כהודעת ספאם.
המהלך באה במטרה לשמור על תיבת המייל של המשתמשים נטולה ספאם עד כמה שאפשר. העדכון הנוכחי זכה לכינוי גוגל "אחד מעדכוני האבטחה הגדולים ביותר של השנים האחרונות"  ובמסגרתו המערכת משתמשת במערכת סיווג טקסט חדשה שפיתחה בשם RETVec (או Resilient & Efficient Text Vectorizer).
 
מעתה, המערכת החדשה תוכל להתמודד יותר טוב עם מה שבגוגל מכנים "מניפולציות טקסט עוינות" כמו למשל מיילים שמלאים באמוג'יז, החלפת אותיות בספרות (החלפות Leet) ותווים מיוחדים טקטיקה ידועה בקרב ספאמרים ותוקפים לעקוף את מערכות ההגנה של ג'ימייל.
תוקפים רבים הצליחו להפיל את מערכות הסינון של גוגל בעזרת השיטה הזו, שכללה גם שימוש ב"הומוגליפים" תווים שנראים כמו תווים סטנדרטיים, אך שונים מהם רק במעט, אך כעת RETVec כאן כדי לזהות אותן מראש ולחסום את המיילים הללו.
על פי הפוסט בבלוג האבטחה של גוגל, RETVec היא מערכת המבוססת, איך לא, על מודל AI והיא אומנה על כמות אדירה של מיילים המכילים את מניפולציות הטקסט הללו כדי להצליח לזהות אותן כשהן נוחתות בתיבות המייל שלנו. גוגל, מדווחת כי המודל של RETVec כולל מקודד תווים שפיתחה במיוחד ונועד להתמודד עם המניפולציות הללו, והוא מגיע עם תמיכה מובנית בכ-100 שפות שונות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה