בחירות 2022

איילת שקד במסר לנתניהו: "אם אני נופלת, אתה נופל איתי"

שרת הפנים התארחה בתוכניתם של עמית סגל ובן כספית ואמרה כי היא בטוחה שמפלגתה תעבור את אחוז החסימה. שקד גם התייחסה להתקפות האחרונות של נתניהו נגדה והבהירה לו שיש להם אינטרס משותף

מערכת ice |  3
בנימין נתניהו, איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, רועי אלימה)
יו"ר הבית היהודי איילת שקד התארחה אמש (שבת) בפגוש את העיתונות בהנחיית עמית סגל ובן כספית שם המשיכה להעביר מסר חד משמעי מבחינתה - מפלגתה תעבור לבסוף את אחוז החסימה ושאין לנתניהו ממשלה בלעדיה. על כך אמרה שקד "אני רק יכולה להגיד לנתניהו שאם הוא מפיל אותי הוא נופל יחד איתי" והוסיפה "אין לו שום סיכוי להקים ממשלה אם אני לא עוברת. כל שכן אם אני פורשת אז אין לו 61 וגוש השמאל מתחזק".
בנוסף לכך שקד מתעקשת שמפלגתה נמצאת במגמת עלייה חרף העובדה שהסקרים האחרונים דווקא מראים תמונה שונה והפער מאחוז החסימה עוד גדול. לדברי שרת הפנים "אם שבוע הבא אני עולה בחצי אחוז אנחנו נושקים לאחוז החסימה".
 
על כך שבעבר היא הזהירה מפני הצבעה למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה ובכך להחליש את גוש הימין, אמרה: "אנחנו אכן במלחמה גושית והמציאות היא שונה, כי לנו יש רוב של מצביעים מעבר לאחוז החסימה. בסקר שאנחנו עשינו ראינו שאם שואלים 'אם הבית היהודי עובר את אחוז החסימה, כמה מנדטים הם מקבלים' – עברנו את אחוז החסימה. אנחנו ביצה ותרנגולת – אנשים חוששים להצביע לנו כי רואים בסקרים שאנחנו לא עוברים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקד = עלוקה פוליטית. (ל"ת)
    אופורטוניסטית זולה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הלוואי ששניכם תיפלו (ל"ת)
    יערה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הלוואי ששניכם תפלו כבר. לעם ולי נמאס עד מוות.
    שרה נ. 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה התוכן.
    סגור