השוק

אחרי ההנפקה, בכירי Reddit מוכרים מניות; המניה יורדת ב-10%

שבוע מטורף עבר על הרשת Reddit שהשלימה הנפקה, המניה טסה ביותר מ-50% והניבה רווחים ענקיים לרוכשים, ועכשיו הגיע הרגע של הבכירים להיפגש עם מזומנים; מנכ"ל החברה נפגש 16.1 מיליון דולר
ניצן כהן | 
מניות (צילום shutterstock)
לפני 8 ימים הושלמה הנפקת הרשת Reddit ומאז המניה לא מפסיקה לעלות עד שבנקודת השיא הניבה לרוכשים בהנפקה רווחים של לא פחות מ-50% וזה היה מספיק לבכירי החברה כדי להתחיל לממש סחורה. נזכיר רק ב-במהלך חודש מרץ האחרון גייסה Reddit 748 מיליון דולר לפי מחיר של 34 דולר למניה.
אם כן, אתמול מכר מנכ"ל החברה סטיב הופמן מכר 500 אלף מניות במחיר שהוא מעט יותר גבוה מ-32 דולר וככה הוא נפגש עם 16.1 מיליון דולר במזומן. סמנכ"ל הכספים של החברה, וולרו אנדרו מכר 70 אלף מניות תמורת קצת יותר מ-2 מיליון דולר וסמנכ"ל התפעול של החברה מכר גם הוא 500 אלף מניות ונפגש עם יותר מ-16 מיליון דולר במזומן.
 
בעקבות הדיווח בארה"ב על מכירת המניות מאבדת מניית Reddit יותר מ-10% מערכה והיא נסחר ברמה של סביב ה-50 דולר.
נזכיר כי הנפקת Reddit הפתיעה במהלך החודש כשהחברה השלימה את ההנפקה בטווח המחירים הגבוה אותו ביקשה ולמעשה גייסה 748 מיליון דולר תוך מכירת 22 מיליון מניות. באופן עקרוני המימוש של מנכ"ל החברה היה צפוי אבל המכירה של שאר בכירי החברה היה פחות צפוי ומכאן יוצאים המשקיעים מנקודה לפיה מחיר המניה הגיע לרמה שכדאי לממש אותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה