השוק

כבוד גדול: החברה הישראלית צלצלה בפעמון סגירת המסחר בנאסד"ק

סלברייט המתמחה בפתרונות לחקירות דיגיטליות נהנית ממומנטום חזק ותחזית להמשך צמיחה. בסיום כנס משקיעים שנתי שארגנה בניו יורק, זכתה החברה, שהונפקה בנאסד"ק בשנת 2021, לצלצל בפעמון. ההנהלה הבכירה הציגה בפני האנליסטים את תוכניותיה לשנה הקרובה. יוסי כרמיל: "מרגיש מאוד בר מזל"
מערכת ice | 
מנכ"ל סלברייט הישראלית יוסי כרמיל במעמד הצלצול בפעמון בבורסת הנאסד"ק (צילום נאסד"ק)
חברת סלברייט הישראלית (Nasdaq: CLBT) צלצלה אמש (חמישי) בפעמון סגירת המסחר בנאסד"ק, לציון הצמיחה המרשימה של החברה בשנת 2023. האירוע התקיים בסיום כנס המשקיעים השנתי שארגנה החברה בניו יורק, בו לקחו חלק כ-50 משקיעים מוסדיים ואנליסטים מוול סטריט, ועוד רבים שהתחברו אונליין.
יוסי כרמיל מנכ"ל סלברייט וצוות ההנהלה הבכירה הציגו בפני המשקיעים והאנליסטים את תוכניותיהם לשנה הקרובה, את הפיתוחים החדשים של החברה, ובראשם  את פלטפורמת Case to Closure החדשה, שמסייעת לגופי אכיפת החוק להתמודד עם המורכבויות של חקירות דיגיטליות ולפענח תיקי פשיעה באופן מהיר וחכם יותר, תוך שמירה על פרטיות המידע. זאת, על רקע עלייה אקספננציאלית בפשיעה ברחבי העולם. 
 
יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט: "הנפקת החברה הייתה אבן דרך חשובה עבור סלברייט, היא תמכה בהתפתחות האסטרטגית של החברה וסייעה לנו להמשיך לבנות את המוניטין שלנו כחברה אמינה ויציבה ולחזק את הערך שלנו. במהלך שלוש השנים הללו כחברה מונפקת סלברייט הגיעה להישגים רבים, פיתחנו ושכללנו את החברה מחברת מוצר לספקית פלטפורמה אסטרטגית.

חברת סלברייט במעמד הצלצול בפעמון בבורסה לניירות ערך נאסד"ק בניו יורק (צילום: נאסד"ק)
צמחנו בכל השווקים שלנו וכמעט הכפלנו את היקף העסקים שלנו. דבר אחר נותר כפי שהוא הטכנולוגיה של סלברייט ממשיכה להציל חיים, וממשיכה להיות חברה עם משימה ברורה וייחודית: לסייע לרשויות אכיפת חוק בעולם ולתאגידים גלובליים להאיץ את תהליכי עשיית הצדק. אני מודה לעובדי סלברייט על המסירות, הכישרון, הביצועים והחוסן, ואני מרגיש מאוד בר מזל להיות אתכם כאן היום". 
 
סלברייט הישראלית, שמתמחה בפתרונות לחקירות דיגיטליות, נהנית ממומנטום חזק ותחזית להמשך צמיחה. החברה הונפקה בנאסד"ק בשנת 2021 ובפברואר 2023 היתה לחברה הישראלית הראשונה שעקפה את שווי מחיר המיזוג לספאק. בפברואר האחרון דיווחה על רבעון רביעי ושנת שיא בכל הפרמטרים, כולל מספר רבעונים רצופים בהם היכתה את התחזיות ורשמה שיא ב-ARR, שיא בהכנסות וביצועי שנת 2023 כולה שעוקפים את Rule of 45.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה