השוק

אקזיט ענק לסטארטאפ הישראלי: נרכש תמורת 150 מיליון דולר

עוד עסקת ענק בסייבר הישראלי, כל כולה כחול לבן: חברת ארמיס הודיעה כי היא רוכשת את הסטארטאפ הישראלי סילק סקיוריטי תמורת 150 מיליון דולר
מערכת ice | 
יבגני דיברוב, מנכ"ל וממייסדי חברת הסייבר ארמיס (צילום ארמיס, freepik)
חברות הסייבר הישראליות נמצאות בתקופה של צמיחה מטורפת עם שלל גיוסים ורכישות בסכומי עתק, כאשר גם היום (רביעי) המגמה נמשכת עם עסקה שהיא כל כולה כחול-לבן - חברת ארמיס הישראלית הודעה כי היא רוכשת את הסטארטאפ הישראלי סילק סקיוריטי תמורת 150 מיליון דולר.
סילק,  שהוקמה בשנת 2022 על ידי יואב נתנאל המנכ"ל, אור פריאל ה-CPO ובר כץ ה-CTO, היא כאמור חברת סטארטאפ ישראלית שפיתחה פלטפורמה שמאפשרת למנהלי אבטחה לזהות חולשות ולתעדף אותן, ובהתאם לכך להביא לתיקון שלהן. למעשה, ארמיס תטמיע את הפתרון של חברת סילק בתוך הפלטפורמה שלה.
 
ארמיס היא חברת סייבר ישראלית שהוקמה בשנת 2015 על ידי נדיר יזרעאל ויבגני דיברוב, והפכה לשם דבר בישראל ובעולם כולו, כאשר כיום היא שווה 3.4 מיליארד שקל. כזכור, ביוני 2017 גייסה ארמיס 17 מיליון דולר ובאפריל 2018 גייסה החברה עוד 30 מיליון דולר. זאת כאשר בסך הכל גייסה החברה עד למכירתה כ-115 מיליון דולר. בינואר 2020 נרכשה ארמיס תמורת 1.1 מיליארד דולר על ידי קרן ההשקעות אינסייט פרטנרס.

בחודש ספטמבר האחרון, החברה הודיעה על המינוי של דנה גלבוע לתפקידCPO  Product Officer), ושל אבירם כהן לתפקיד CDO (Chief Development Officer). השניים, מנהלים בארמיס בטרם מינויים, קודמו והצטרפו לצוות ההנהלה הבכירה של החברה. גלבוע שימשה עד אז כ-EVP Product בארמיס, והיא בעלת כ-20 שנות ניסיון בפיתוח וניהול של מוצרי B2B ו-B2G. כהן שימש עד אז כ-EVP R&D בארמיס, ולפני כן כדירקטור בסטארט-אפ אדאלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה