השוק

איילה פארמה גייסה 55 מיליון דולר בנאסד"ק, השווי ממשיך לטפס

חברת התרופות המפתחת טיפול מותאם גנטיקה לסרטן יצאה להנפקה ראשונה לפי שווי שוק של 132 מיליון דולר - וסיימה אותה עם הרבה מעבר. אם יממשו החתמים אופציה שניתנה להם, החברה תקבל 7.5 מיליון דולר נוספים
איתי פת-יה | 
רוני ממלוק, מנכ"לית איילה פארמה (צילום מתוך אתר ayalapharma)
חברת התרופות איילה פארמה השלימה הנפקה מוצלחת בנאסד"ק. בהנפקה ראשונה אליה יצאה החברה ביום שישי האחרון, העניק לה השוק שווי גבוה מזה שקבעה לעצמה וכן גויס סכום גדול מזה שביקשה במקור.
בעוד שאיילה יצאו להנפקה לפי שווי שוק של 132 מיליון דולר, היא סיימה אותה עם שווי של 187 מיליון דולרים. כמו כן גויסו 55 מיליון דולר – חמישה מיליון יותר מאשר תכננה לגייס. 3.7 מיליון ממניות החברה הונפקו עבור מחיר של 15 דולר למניה. מאז שוויה של איילה המשיך לעלות ועומד כיום (ב') על 189.5 מיליון דולר.
לחתמים המלווים ניתנה אופציה לרכישת 15% מהחברה לפי מחיר המניה בעת ההנפקה. אלה יוכלו להפעילה תוך 30 יום החל בשישי האחרון, ואם יעשו כן איילה תוכל לקבל סכום של עד 7.5 מיליון דולר נוספים.
קראו עוד ב-ice
החברה מפתחת שתי תרופות לסרטן מסוגים שונים, המותאמות לגנטיקה של המטופלים ותפקידן להוות חלופה לניתוח. לפני כשנה הגדיר ה-FDA בארה"ב אחת מהתרופות כתרופת יתום, מה שיאפשר לה בעתיד לשווקה בבלעדיות למשך שבע שנים.
איילה פארמה, בראשה עומדת המנכ"לית רוני ממלוק, נוסדה ב-2017 אחרי שירשה את הקניין הרוחני של חברת הפארמה BMS. בין המשקיעים הבולטים בחברה מריוס נכט, המחזיק במניות החברה באמצעות קרן אמון, הראל, וקרן IBF. מאז ההקמה גייסו באיילה 46 מיליון דולר, 30 מיליון מתוכם בגיוס האחרון טרם ההנפקה, שבוצע במאי אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה