השוק

"למעלה מ-195 אלף חוסנו בסוף השבוע", אבל "האוויר של הסוחרים נגמר!"

שר הבריאות עדכן "למעלה מ-2.5 מיליון אזרחים, מתוכם קרוב למיליון קיבלו גם את המנה השניה. אבל יש גם בשורות לא טובות: קצב הירידה בתחלואה איטי מדי", בפורום ראשי המסחר תקפו: "לא נסכים למצב שבו אוכלוסיות ומגזרים מפרים חוק ברגל גסה כגון קריאתו של האדמור מויז'ניץ"
כפיר אדר | 
יולי אדלשטיין והעסקים הסגורים (צילום כאן חדשות וMagma Images)
לאחר סוף השבוע הסוער לאור דרישתו של האדמור מוויז'ניץ כי כל מוסדות הלימוד של העולם החרדי צריכים להפתח ואם קיימת בעיה ש"יפנו אליו", הבוקר (ראשון) נמסר עדכון לגבי מספר המתחסנים בסוף השבוע החולף, אבל גם גופים מסוימים הביעו תרעומת על הסגר והמצב הנתון.
שר הבריאות יולי אדלשטיין עדכן: "195,000 חיסונים נעשו בסוף השבוע. בסך הכל חוסנו למעלה מ-2.5 מיליון אזרחים, מתוכם קרוב למיליון קיבלו גם את המנה השניה. אבל יש גם בשורות לא טובות: קצב הירידה בתחלואה איטי מדי. כנראה הסיבה היא גם המוטציות, אבל גם העדר הקפדה על הסגר. אני מבקש מכל אחת ואחד - הקפידו על ההנחיות!".
 
על אף שביעות הרצון מקצב ההתחסנות, יש מי שכועסים על נושא הסגר, פורום ראשי המסחר פונים לראש הממשלה בנימין נתניהו בקריאה: "לפתוח את כלל המסחר לא יאוחר מה28/1 וזאת לאור השיפור בנתוני התחלואה ולאור העובדה שהוכח שהמסחר אינו מדבק. לא נסכים למצב שבו אוכלוסיות ומגזרים ממשיכים להפר את החוק ברגל גסה כגון קריאתו של האדמור מויז'ניץ". 
עוד הוסיפו: "הודענו באופן ברור כי למען המאבק בקורונה אנו בעד סגר מלא מלא אך לצערנו הדבר לא קורה. משכך אנו קוראים לראש הממשלה לפתוח את כלל המסחר לא יאוחר מה28/1.האוויר של הסוחרים נגמר!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה