השוק

אריק יוגב עוזב את איילון, לקראת העברת השליטה לווישור

אריק יוגב, מנכ"ל חברת הביטוח איילון, יעזוב את תפקידו לאחר שש שנים. באיגרת לעובדים כתב יוגב כי "התשתיות שנבנו בשנים האחרונות בחברה, מציבות את איילון בעמדת זינוק מצוינת"
איתמר כהן | 
אריק יוגב (צילום Magma Images, מתוך אתר החברה)
מנכ"ל חברת הביטוח איילון, אריק יוגב, הודיע היום (ראשון) ליו"ר דירקטוריון החברה, אביגדור קפלן, כי במלאת שש שנים לכהונתו ועל רקע התקדמות הליכי העברת השליטה  בחברה לידי חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור גלובלטק - הוא מבקש לסיים את תפקידו.
יוגב הבהיר כי יישאר בתפקידו עד לבחירת ממלא מקום ולהשלמת חפיפה מסודרת. יוגב פעיל בענף הביטוח זה יותר מ-40 שנה, ושימש גם משנה למנכ"ל מגדל, מנכ"ל פסגות ביטוח, פנסיה וגמל, מנכ"ל מגדל סוכנויות ויו"ר סוכנויות הבת, ומנכ"ל מבטח-סימון.
 
יוגב, שכיהן כמנכ"ל איילון מאז 2016 תחת שישה יושבי ראש, שקל לסיים את תפקידו בספטמבר - יחד עם היו"ר הקודם, אהרן פוגל - כדי לאפשר לרוכשי החברה למנות בעלי תפקידים מטעמם, אך נעתר לבקשתם של קפלן ושל מנהל העיזבון של לוי רחמני ז"ל, עו"ד מורן מאירי, להמשיך בתפקיד ולייצב את החברה בתקופת המעבר.
בשנים האחרונות עברה איילון שינויים רבים בהרכב בעלי המניות וחילופי יושבי ראש, ועם כניסתו לתפקיד ב-2016, נדרש יוגב לייצב הנהלה חדשה ולגבש תוכנית אסטרטגית בהיבטים העסקיים, התפעוליים והטכנולוגיים - תוך הטמעת ממשל תאגידי וחיזוק המשאב האנושי בחברה.
באיגרת ששיגר יוגב לעובדי איילון הוא ציין כי "את השנים האחרונות הקדשנו לשינוי פניה של איילון, לצמיחה עסקית ולבנייה מחדש של תשתיות בכל התחומים. אין ספק שהתשתיות שנבנו בשנים אלה, מציבות את איילון בעמדת זינוק מצוינת - ויניבו את פירותיהן בכל דרך שבה יבחרו בעלי השליטה החדשים בחברה להנהיגה בשנים הבאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה