השוק

מאסק סוף סוף חושף: זו הסיבה שהוא בעד הדוג'קוין

האיש העשיר בעולם, מסביר מדוע הוא תומך דווקא במטבע הדוג'קוין על פני הביטקוין והאת'ריום. אם בעבר כינה אותו "מטבע הקריפטו של האנשים", עכשיו הוא מסביר: אין פה חתירה נגד הממסד אלא רק לעשות כסף וליהנות
מערכת ice |  6
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
מייסד טסלה והאיש העשיר בעולם, אילון מאסק, שידוע בחיבתו למטבע הקריפטו הקטן, ואף הצליח להזניק את השער שלו בסדרת ציוצים, חושף מדוע הוא מעדיף דווקא אותו על פני מטבעות הקריפטו הגדולים כביטקוין והאת'ריום.
הכול החל בסדרת ציוצים מרתקת, בה דנו כמה האנשים החזקים בתעשייה סביב ה-web3 והריכוזיות באינטרנט, כמו גם על מטבע האת'ריום שמקושר לכך. מנכ"ל טוויטר לשעבר, ג'ק דורסי, שגם בוחש בתעשיית הקריפטו, התעקש שהוא אינו נגד האת'ריום: "אני אנטי ריכוזיות, ושקרים של שליטה תאגידית", כתב. בתגובה לשואל הוסיף: "אם המטרה שלך היא אנטי ממסדית, אני מבטיח לך שזה לא את'ריום, אל תאמין ותסמוך עליי - רק תסתכל בעצמך על היסודות".
בכך מצטרף דורסי גם לאלון מאסק עצמו שהביע חשש על האפשרות ל-web3: "אני לא מציע שזה אמיתי", צייץ על כך לפני כמה ימים מייסד טסלה, "נראה יותר כמו באזז שיווקי כרגע מאשר מציאותי".
 
אז איך כל זה קשור לדוג'קוין? בילי מרקוס, מייסד הדוג'קוין, הכותב בטוויטר תחת השם "Shibetoshi Nakamoto" הגיב לדבריו של דורסי על האנטי-ממסדיות וכתב מדוע הוא לא נמנה עם תומכי הביטקוין והאת'ריום: "המטרה שלי היא לבנות דברים, להרוויח כסף וליהנות. אני רגיל לממסד התאגידי ולא רואה שום התנתקות משמעותית ממנו. הביטקוין נותן רק כוח לעשירים חדשים". ולכך הגיב מאסק בפשטות: "זו הסיבה מדוע אני תומך בדוג'קוין". נזכיר כמובן שמאסק רק לאחרונה הכריז כי הוא מאפשר תשלום בדוג'קוין בטסלה.
באתר news.bitcoin.com הוסיפו כי מאסק עצמו הוסיף עוד סיבה לתמיכתו בדוג'קוין באוקטובר האחרון, כאשר צייץ כי הוא רואה בדוג'קוין "מטבע הקריפטו של האנשים", ולא של מומחים פיננסיים או טכנולוגיים. 
מטבע הדוג'קוין חווה שנה מטלטלת, כאשר בעקבות סדרת ציוצים של אילון מאסק זינק המטבע לשער ענק של מעל 73 סנט, אך מאז שהתרסק, לא הצליח המטבע להתרומם ונסחר בשעה זו בשער של 18 סנט בלבד.

אילון מאסק הצעיר על העתיד של טסלה. צילום טוויטר Jon Erlichman
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מאסק מתעשר עוד ועוד מהציוצים ההזויים.. (ל"ת)
    והטיפשים משלמים וביו 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    די כבר עם "האיש העשיר בעולם" הזה!
    מירב 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אילון מאסק הוא איש חזון ופורץ דרך עם לא מעט שריטות ובעיות באופי. הוא גם מאד עשיר. לראות הכל דרך הכסף זו ראיה גברית מצ'ואיסית קיצרת רואי
    סגור
  • 2.
    We love doge
    Miki 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוף אוף כסף כלב לכולם ..
    סגור
  • Crypto currancey
    Dave 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    Dogecoin or Shiba INU are the crypto coins that will make it on 2022 grunted I bought a lot of them .... do as I did
    סגור
  • 1.
    יש לו כוח
    מיסטר 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 2
    והוא נהנה לשאוב את הכסף של פשוטי העם הליצנים חסרי המושג. עוד שני יברח וישאיר אותם עם המטבע והחלומות
    סגור
  • פחח
    למיסטר הפחדן 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחדן
    סגור