השוק

עליית הריבית במשק: הוצאות המימון של אייקון גרופ זינקו

אייקון גרופ סופגת ירידה בהכנסות ברבעון הראשון לשנה לעומת אותו רבעון בשנה שעברה: כ-365 מיליון שקל הרבעון, לעומת כ-459 מיליון שקל אשתקד
מערכת ice | 
דוידי פיאמנטה (צילום יח"צ)
חברת אייקון גרופ פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2023. החברה הינה, בין היתר, המפיצה של מוצרי Apple ,ומפיצת מוצרי Lenovo, HP וAsus - בישראל באמצעות חברת ויז'ואל, וכן הבעלים של רשת החנויות iDigital (איידיגיטל) ו-goodiz iDigital.
הכנסות הקבוצה ברבעון הראשון של שנת 2023 הסתכמו בכ-365 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-459 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, והכנסות של כ-380 מיליון שקל בממוצע לשנת 2022. 
 
הרווח הגולמי ברבעון הראשון בשנת 2023 הסתכם בכ-44.9 מיליון שקל, לעומת 49.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2022, ובהשוואה לרווח גולמי רבעוני ממוצע לשנת 2022 בסך 43.8 מיליון שקל.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון בשנת 2023 הסתכם בכ-20 מיליון שקל, לעומת כ-28.2 מיליון שקל ברבעון הראשון בשנת 2022, בדומה לרווח התפעולי הרבעוני הממוצע של שנת 2022.
הוצאות המימון ברבעון הראשון של שנת 2023 הסתכמו בכ-5.5 מיליון שקל לעומת כ-1.8 ברבעון המקביל. העלייה בהוצאות המימון, נטו, נובעת בעיקר מעלייה חדה בשיעורי הריבית, עלייה בחוב הפיננסי ושינויים בשערי החליפין של הדולר ביחס לשקל. הוצאות המימון ברבעון הקודם הסתכמו ב-6.3 מיליון שקל.
הרווח הנקי של הקבוצה ברבעון הראשון של שנת 2023 הסתכם בכ-11.7 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 20.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ובדומה לרווח הנקי הרבעוני הממוצע של שנת 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה