בריאות

מהפכה בבתי החולים בישראל: זה הטיפול החדשני שנכנס לתוקף

בריינסוויי מודיעה  על הרחבת הגישה לטיפולי Deep TMSTM בישראל, כשהיא מגדילה בהתמדה את נוכחותה בישראל עם 11 המערכות האחרונות שכבר הותקנו במרכזים השונים
מערכת ice | 
אחות בבית חולים-אילוסטרציה (צילום freepik)
בריינסוויי (NASDAQ & TASE: BWAY), מובילה עולמית בטיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות מוחיות, מודיעה היום על הרחבת הגישה לטיפולי Deep TMSTM בישראל. בריינסוויי מגדילה בהתמדה את נוכחותה בישראל עם 11 המערכות האחרונות שכבר הותקנו במרכזים השונים. מומנטום זה הונע בחלקו על ידי עלייה של 45% בהחזרי השיפוי הביטוחי. החברה צופה כי עד סוף 2024 יותקנו בישראל מערכות Deep TMS נוספות.
"בריינסוויי ממשיכה לעשות צעדים משמעותיים בהתרחבות הגלובלית שלה, ואנו מייחסים משמעות רבה ליכולתנו להציע את הטיפול הייחודי של בריינסוויי לחולים בתחום בריאות הנפש בישראל", מסר הדר לוי, מנכ"ל בריינסוויי. 
"בעקבות האירועים האחרונים בישראל, ישנה עלייה בביקוש לטיפול במצבים חמורים בתחום בריאות הנפש, וחשוב לנו מאוד כי טיפולי Deep TMS יהיו זמינים לחולים רבים ככל האפשר", סיכם מר לוי.
 
"טכנולוגיה חדשנית זו מהווה הזדמנות משמעותית לטיפול בחולים רבים, כולל אלה שלא הגיבו לטיפול תרופתי, ציינה רעות פיליפוביץ', מנהלת הפיתוח העסקי של בריינסוויי לשוק הישראלי. "אנו נרגשים להנגיש את טיפול ה- Deep TMS לאלו הסובלים ממצבים נפשיים ושזקוקים לפתרונות טיפוליים נוספים", הוסיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה