קצרצרים

מוסיקה של מיליון תקציבים: לקוחות חדשים במחלקת האמנים של פה לאוזן

חברת שיווק הגרילה הדיגיטאלית פה לאוזן בבעלות אבי קסוטו פותחת שנה עברית עם תקציבים ישראלים חדשים והרחבת מחלקת האמנים של המשרד. הסוכנות תנהל את מערך השיווק הדיגיטאלי לפרויקטים החדשים של גלעד כהנא (הג'ירפות), A-WA, ויקטוריה חנה, בלקן ביט בוקס ואת הופעת היחיד החדשה של שלמה בראבא. קסוטו רוזנברג: "היכולת לשלב בין כלי השיווק הדיגיטאלי ומהלכי גרילה הוא המומחיות שלנו. אהבה למוסיקה הגיעה מהבית ואנחנו שמחים שאנחנו יכולים לחבר בין השניים ליצירת מהלכים חכמים שמניבים תוצאות איכותיות לאמנים".
משה בנימין | 
אבי קסוטו רוזנברג (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה