קצרצרים

מקאן ואלי עם מהלך דיגיטלי להשקת מהדורה מוגבלת של טיטולים פרימיום

מקאן ואלי יצא בקמפיין דיגיטלי חדש לרגל השקת מהדורה מוגבלת של המותג טיטולים פרימיום בה מופיעים איורים שונים ע"ג החיתולים. במסגרת הקמפיין ההורים יקבלו אפשרות להשתעשע עם מחולל ממים דיגיטלי שמאפשר למשתמשים להיכנס לאתר ייעודי ובו באמצעות מאגר תמונות קיים ושדות טקסט למילוי, לייצר ממים ולהפיץ אותה במדיה החברתית.
משה בנימין | 
טיטולים פרימיום (צילום יח"צ)
תגיות מקאן ואלי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה