חדשות

סוכנות A2 תנהל את תקציב הפרסום הבינ"ל של האוניברסיטה העברית

סוכנות הדיגיטל תנהל את פעילות המיתוג והשיווק הדיגיטלי של האוניברסיטה העברית מעבר לים במטרה למשוך לישראל סטודנטים זרים. אמיר כלף, מנכ"ל A2: "אתגרים רבים שעלינו לפצח"
שרון טל |  2
אמיר כלף (צילום יח"צ A2 ויקיפדיה)
האוניברסיטה העברית בהובלת הרשות לבינלאומיות שמה לה למטרה להגדיל את מספר הסטודנטים הזרים הלומדים במוסד ולשם כך שכרה לאחרונה את שירותיה של סוכנות הדיגיטל - A2 מקבוצת אדלר חומסקי.
A2, בניהולו של אמיר חלף, תנהל את פעילות המיתוג וניהול השיווק הדיגיטלי של האוניברסיטה העברית מעבר לים, כשמאמצי הגיוס יתמקדו בעיקר בסטודנטים זרים מארה"ב, הודו וסין.
בין לקוחותיה השונים של A2, סוכנות דיגיטל המשלבת פתרונות אוף ליין, ניתן למצוא את: קבוצת AVIS, גינדי החזקות, קבוצת סידס, המותג הבינלאומי libresse,  אלבומי, שוקולד LINDT ועוד.
אמיר כלף, מנכ"ל סוכנות A2: "כבוד ענק עבורנו לטפל באחד המוסדות האקדמיים המובילים והיוקרתיים בעולם . ישנם אתגרים רבים העומדים בפני סטודנטים פוטנציאליים השוקלים ללמוד מחוץ למדינתם, ותפקידנו לפצח את האתגרים הללו".
A2 הוקמה לפני יותר משנה כסוכנות בת חדשה של INTERACTION מקבוצת אדלר חומסקי. המנכ"ל אמיר כלף, עומד בראש פעילות המשרד עם מעל 15 שנות ניסיון בענף. בתפקידו האחרון שימש 3 שנים כסמנכ"ל ב-Go וניהל את הלקוחות המובילים של החברה כגון נספרסו, מלונות דן, מטרנה ועוד. בעבר שימש כלף כמנהל אשכול לקוחות ב-moblin מתחום המובייל, סמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום שניידרמן וכן היה ב-TBWA DIGITAL ובקבוצת JCS.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כלף גאון ומקצוען אמיתי (ל"ת)
    אבירן 07/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד!
    חמי 07/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם בידיים טובות
    סגור