משפט

שר האוצר סופג איומים: "איחלתי לסמוטריץ' שיחטפו לו את הילדים"

הזעם המצטבר על רקע העסקה התקועה מייצרים שיח אלים ולעתים משוגרים איומים כלפי פוליטיקאים בימין. אלי, אביה של לירי אלבג בת ה־19 שנחטפה לרצועה אומר על סמוטריץ': "כרגע אין לו זכות דיבור אז שיסתום את הפה"
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
אלי אלבג, אביה של לירי החטופה בידי ארגון הטרור חמאס התפוצץ על שר האוצר וכאשר שיתף היום בתחושותיו אל מול המגעים לעסקה הוא לא חסך את שבטו מסמוטריץ'.
בראיון לרדיו 103FM אמר אלבג: "בואו לא נשכח שהיינו בחושך הרבה מאוד חודשים. עצם זה שמתחיל דו שיח, והוא הולך להיות ארוך וקשה, אנחנו מבינים את זה. אבל יש קשה ויש קשה יותר, אין לנו משהו אחר. אין דבר יותר חשוב מלהחזיר את החטופים. אלה שלא חושבים ככה, תדמיינו שחטפו לכם את הילד, יומיים לא עונה לכם, ואתם יודעים שהוא בידיים של אנשים רעים. אחרי זה תחשבו מה הייתם עושים, מה חשוב ומה לא חשוב".
 
אלבג המשיך ושיתף בקושי להמשיך בחיים: "קשה לנו זה לא מילה, כל פעם ששואלים את השאלה הזו אני מדמיין את לירי שלי, כמה לה קשה, מה עובר עליה, מה עובר על החטופים בשבי. יש לי מיטה, יש לי שמיכה, יש לי אוכל, אני יכול לצאת החוצה, לנשום אוויר, ומה החטופים? כל פעם שואלים אותי, אני חוזר בשאלה, מה הילדה שלי, החטופים מרגישים? אין לנו ברירה כמו שלילדים שלנו אין ברירה. חייבים להילחם, לעמוד על שלנו, להביא את החטופים הבייתה בחיים וגם את הנרצחים".
על הקו הניצי שנוקט השר סמוטריץ' באשר לחטופים, הוא אמר: "התפוצצתי על סמוטריץ' ואמשיך כל פעם שהוא יתבטא עם רעיונות גאוניים שלא הייתי נותן לו להיות מורה בגן ילדים. התבטאויות של ה'חטופים זה לא הדבר הכי חשוב', וכל מיני דברים כאלה ואחרים. איחלתי לו גם שיחטפו לו אתה ילדים, אני לא מתבייש להגיד את זה. אם שר בממשלה יכול להיות אטום לב, להגיד משפט כזה, אז אני אגיד גם את המשפטים שלי – שיחטפו לו את הילדים, ואחרי זה ידבר. כרגע אין לו זכות דיבור אז שיסתום את הפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה