משפט

רשות המסים באזהרה לטסים לחו"ל: זה מה שעשוי לסבך אתכם

קיימות הגבלות על הכנסת סוגים מסוימים של סחורה כמו: רחפנים, סמן לייזר, חלקי חילוף לרכב ועוד. יש 2 מסלולי כניסה לארץ: מי שלא צריך לשלם עובר במסלול הירוק ומי שמשלם עובר במסלול האדום וכמה כסף מזומן מותר לכם לשאת איתכם?
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום פלאש 90)
טסים לחו"ל בפסח הקרוב? ברשות המסים סיכמו עבור הנוסעים מנתב"ג את המדריך השנתי השלם: מדריך מכס לנוסע השב מחו"ל, כדי להקל על החוזרים לישראל את הליך שחרור החפצים שהם מביאים עמם מחו"ל.
שימו לב: אם הקניות שלכם בסכום של עד 200 דולר – אתם חופשיים מתשלום, אם הקניות מעל הסכום, עליכם להיכנס דרך המסלול האדום ולשלם מיסי יבוא בהתאם למחיר המוצר. קיימות הגבלות על הכנסת סוגים מסוימים של סחורה כמו: רחפנים, סמן לייזר, חלקי חילוף לרכב ועוד. יש 2 מסלולי כניסה לארץ: מי שלא צריך לשלם עובר במסלול הירוק ומי שמשלם עובר במסלול האדום.
 
קניות בחנות מוצרים הפטורים ממסים באולם היציאה "דיוטי-פרי": בשטח אולם היציאה נמצאות חנויות המוכרות מוצרים הפטורים ממסים, המציעות מגוון מוצרים, כגון: משקאות משכרים, מוצרי קוסמטיקה, סיגריות, ציוד ספורט ומוצרי אלקטרוניקה.
בחנויות אלה אתה רשאי לרכוש מוצרים במטבע ישראלי או במט"ח. את המוצרים שקנית באפשרותך לקחת עמך לחו"ל, או להשאירם בשדה התעופה עד שובך לארץ במסגרת הסדר "שמירת קניות". מוצרים שנקנו בחנויות אלה נחשבים לצורך תשלום המסים כחלק מהמוצרים שקנית בחו"ל. לכן ההנחיות המפורטות בהמשך לגבי חפצים הפטורים ממסים, לרבות הכמויות המוגדרות, יחולו גם עליהם.
אם אתה נכנס לישראל או יוצא ממנה, עליך לדווח על כספים שברשותך כמו מזומנים, המחאות בנקאיות, המחאות נוסעים, שטרות סחירים, ניירות ערך למוכ"ז וכרטיסים נטענים.
סכום הדיווח הכללי נקבע על 50 אלף שקל ויותר (סך כל שווי הכספים שבידיך) למעט במעברי הגבול היבשתיים הבאים: ניצנה, טאבה, נהר הירדן, יצחק רבין, כרם שלום וארז, בהם סכום הדיווח נקבע על 12,000 שקל ויותר (סך כל שווי הכספים שבידיך). הסכום חב הדיווח למי שנכנס או יוצא דרך מעבר אלנבי הוא 2,000 דינר ויותר (סך כל שווי הכספים שבידיך).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה