משפט

דיירי מגדלי שרונה עתרו לביהמ"ש: עצרו את מכירת החניון של גינדי החזקות

חניון שרונה מרקט נמצא בעיצומו של סכסוך משפטי בין גינדי לדיירים, שטוענים לליקויים חמורים שביצעה החברה. הדיירים: "ביוב ושמנים ממתחם המרקט מתנקזים אל בורות שומן המצויים בחניון התת־קרקעי של מתחם המגורים"
אנגלינה יוסים | 
חניון שרונה מרקט (צילום פייסבוק/שרונה מרקט)
נציגות דיירי בנייני שרונה הגישה יום (ראשון) בקשה דחופה למתן צו מניעה למכירת חניון שרונה מרקט של חברת גינדי החזקות. זאת, בעקבות פרסומים על משא ומתן שמנהלת גינדי למכירת החניון לקרן השקעות מחו"ל, בסכום מוערך של כ-220 מיליון שקל.
חניון שרונה מרקט, הכולל 404 חניות בשלושה מפלסי חניה, הניב ב-2019 רווח תפעולי של כ-12.5 מיליון שק. החניון אחד מהנכסים המהותיים ביותר הנמצאים במרכזו של הסכסוך בין מבצעת הפרויקט - גינדי, לדיירים שטוענים כי החברה אחראית לליקויים חמורים במתחם "שרונה מרקט", הנמצא למרגלות מגדלי המגורים.
בבקשה הדחופה שהגישה נציגות הדיירים, באמצעות עוה"ד צבי פירון, אפרת רנד וניר פרץ ממשרד מ.פירון ושות', נטען כי היא נועדה "למנוע את הניסיון של גינדי, שלא ניתן להגדירו אחרת מאשר כ'מחטף' וניסיון ציני 'לגנוב סוסים', ואשר נדמה כי תוכנן מראש, לקבוע עובדות בשטח ולמכור נכס המצוי בליבת מחלוקת משפטית בינה לבין דיירי הפרויקט".
נציגות הדיירים טוענת בין היתר, כי כמויות אדירות של ביוב ושמנים ממתחם המרקט מתנקזות אל בורות שומן המצויים בחניון התת־קרקעי של מתחם המגורים, שלפי התכנון המקורי אמור היה בכלל להיות מנותק ונפרד לחלוטין מהמרקט. בורות אלה תוכננו ובוצעו בקיבולת קטנה מהנדרש, ולכן הם עולים על גדותיהם, מציפים את מפלס החניה וגורמים למפגעים תברואתיים חמורים, ריחות קשים והחלקה של הדיירים.
בבקשה הדחופה שהגישו הסבירו הדיירים כי "אם יימכרו החניונים לצד ג', לא ניתן יהיה להעביר את בורות השומן המצויים היום בחניוני המגורים לחניון שרונה מרקט". במסגרת הבקשה שהגישה נציגות הדיירים נכללה גם התייחסות להתנהלותה הקלוקלת של גינדי בתביעה, שכל תכליתה הינה "לעכב ולסרבל את ההליך בכל דרך אפשרית". לטענת הדיירים, "גינדי משכה את הזמן, עיכבה את בירור התביעה לגופה, כשכל הזמן, מתחת לפני השטח, מאחורי הקלעים, בשקט בשקט, פעלה גינדי, ופועלת גם היום, להתפרק מכלל זכויותיה וחובותיה בפרויקט העומד בבסיס התביעה שהוגשה נגדה, וזאת תוך התעלמות מוחלטת מזכויות הדיירים הנטענות והמחלוקות העומדות להכרעת בית המשפט - לרבות המחלוקות הקנייניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה