בארץ

שי גולדן צורח בשידור חי: "מי אתם בכלל? מי שלא יאה לו שיקפוץ"

מגיש ערוץ 14, שי גולדן מתפרק באמצע השידור במונולוג שכולם חייבים לשמוע: "למה עלינו ארצה? השואה הקטנה קרתה לנו ואנחנו חוזרים ומשחקים בקקי. רבים על שטויות, איך עזרנו למצב התודעתי הזה של בואו ניקח את הזמן. רוצים תמונות של נשים שקשרו אותן ואנסו אותן להיזכר מי האויב? להיזכר על מה אנחנו נלחמים פה?" 
מערכת ice |  10
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
המנחה המוכר שי גולדן פתח את השידור בתוכנית ישראל הבוקר בערוץ 14 היום (שלישי), כשהוא זועק מדם ליבו: "לא יכול להיות שמלחמה שאנחנו הכרזנו עליה, מלחמת קיום אחת הגורליות אם לא הגורלית ביותר בתולדותינו אחרי מלחמת השחרור ואנחנו, תסלחי לי מתמזמזים. תודעת הראבק הלאומית שלנו כעם וכמובן שגורמים כמו אולמרט ועוד טיפוסים אחרים מחלישים אותנו מבפנים, אבל אנחנו כאומה איבדנו איבדנו את תודעת הראבק". 
"אני שב ואומר, צריך אחת ליום להראות עשר דקות מסרטון הזוועות לציבור להזכיר לאנשים מה נעשה פה. אנשים התבלבלו, אנשים שכחו מה קרה פה. אני אתאר זוועה שסיפר איש זק''א, נכנסו לבית ספר שהיו שמונה או עשרה ילדים שהסתתרו, קשרו את הילדים ושרפו את כולם חיים. זה קרה פה בישראל, ואתם מדברים איתי על להיכנס לרפיח? קרו כאלו עשרות אם לא מאות מקרים ומי שלא ראה תמונות, זה הזמן לחפש. העם הזה צריך לחזור ולזכור מה נעשה לנו פה. על מה אתם מדברים איתי בכלל? תחזרו ל-8 באוקטובר, למצב הנפשי שהיינו בו אחרי שהבנו מה עשו לנו בתוך ארצנו", זעם גולדן
 
"למה עלינו ארצה?" שאל גולדן והמשיך: "ממה ברחנו מהפוגרומים, מהפרהודים, מהנאצים, מכל המטורפים, כדי שדברים כאלו לא יקרו במדינת היהודים, והנה, השואה הקטנה הזאת קרתה לנו. ואנחנו חוזרים ומשחקים בקקי. זה לא ייאמן. איך עזרנו למצב התודעתי הזה של בואו ניקח את הזמן, קצת פוליטיקה, 'הוא יצא מהקבינט, היא יגיד ככה, היא תתראיין ככה', מה זה השטויות האלה? אתם רוצים לראות תמונות של נשים שקשרו אותן לעצים? שירו בהן באקדח מסמרים ואנסו אותן? רוצים לראות את התמונות כדי להיזכר מי האויב? על מה אנחנו נלחמים פה? מה זה המורך לב הזה? מה נעשה לנו פה לפני חמישה חודשים, בארץ שאליה עלינו כדי שלא יקרו זוועות כאלו וכולם פה עם החישובים הטקטיים שלהם. אנשים פה ירדו מהפסים". 
עוד הוסיף המגיש המוערך: "תחזרו לטלגרם שלכם אם אתם צריכים ריענון. תחזרו ל-8 באוקטובר לסטייט אוף מיינד הזה ואז תדברו על מה צה''ל צריך לעשות ומה לומר לביידן ולאירופאים, תסלחו לנו, לכו תעשו לעצמכם אתם יודעים מה, אתם לא מעניינים אותנו. שחטו פה תינוקות, ערפו פה ראשים, אנסו אונס קבוצתי נשים, מי אתם בכלל אירופאים ואמריקאים? אתם לא מעניינים אותנו. זה על העם היהודי והסיפור שלו עכשיו. סיפור של זכותנו להיות פה, להגן על עצמנו, סיפור של זכותנו לחיות בשלום. מי שלא נאה לו, שיקפוץ. אנחנו נשלם כל מחיר, נחזיר את גאוותינו, ביטחוננו וגם ננקום באויב שעשה לנו את הזוועות האלו". 
 
את המונולוג הקשה סיים גולדן ב: "כאילו חוזרים לשגרה, רק שתגמר המלחמה למי יש כוח לזה, רוצים לחזור לנסוע לחו''ל, רוצים לחזור להפגין בקפלן,  דיי עם זה כבר. תחזרו ל-8 באוקטובר, זאת המשימה שלנו עכשיו כי אחרת? הפסדנו. אנחנו לא מפסידים במלחמה הזאת, בכל מחיר. אוי לנו במזרח התיכון מה יהיה לנו פה כי האויב מסתכל עלינו. האויב יראה מה קורה למי שעושה את זה ליהודים בארץ ישראל. האויב צריך לראות מה קורה למי שעושה את זה ליהודים במדינת ישראל. שכחתם את זה? אני לא שכחתי. תזכרו בזה, תודה רבה".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נמאס
    צבי לרנר 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קראתי את הכתבה ולא שום דבר שקשור אליך פשוט קלטתי אותך ומבחינתי אני מפסיד את ערוץ 14 בשעות שהשאתה מופיע הלווי שזה יפסק
    סגור
  • 5.
    תגובה
    שי גולדן 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שאומר שי במונולוג שלו מידי פעם בפעם זה מה שמרגישים רוצה העם, אך לא מדברים, שי נמצא בתקשורת והוא צריך כל בוקר לפמפם את הנושא שלא ישכחו, במיוחד אלה שמנהלים אותנו ואנחנו בספק מה הם עושים, מקווה שיודעים אנחנו לא רואים תוצאות.
    סגור
  • 4.
    התיאור נכון ומה דעתך על שביבי, ביבי הוא זה שדואג לעצמו
    אזרח חרד לארץ ישראל 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דואג לעצמו ולא מעבר
    סגור
  • 3.
    שי גולדן
    דן 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמת אמת אמת אמת כל מה שאמרת תחזיק מעמד אפילו שקשה לקבל את מה שקורה ,לא רחוק היום והכל יסתדר
    סגור
  • 2.
    צודק בכל אות ומלל שנאמר, כולל הפסיקים והסמני קריאה! (ל"ת)
    אור 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • שי גולדן (ל"ת)
    אקה 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שי מסתער (ל"ת)
    אקה 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שי גולדן
    שלומי 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה צודק במאה אחוזים ! צריך להדפיס את הכתבה ולפרסם לצד תמונות הנרצחים והחטופים !
    סגור
  • די גולדן צודק (ל"ת)
    אקה 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שי גולדן כועס (ל"ת)
    אקה 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור