תקשורת ומדיה

בן כספית תוקף את כוכבת "הפטריוטים": "לא מפריע לה לשקר בשביל לייקים"

לאחר שעירית לינור תקפה את הנשיא ביידן בנאום חריף, העיתונאי ביקר את דבריה: "היא יודעת שזה לא ישראל. זה נתניהו. וזה לא מפריע לה לשקר, בשביל לייקים. פרנסה? תשומת לב? לא יודע. חבל"
מערכת ice |  3
בן כספית נגד ערוץ 14 (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay, מסך ערוץ 14)
על רקע המתיחות הגוברת בין ממשלות ישראל וארה"ב ובין ראש הממשלה נתניהו לנשיא ביידן, פאנליסטית תכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 עירית לינור תקפה את האמריקאי במילים קשות. "הסנטימנט המרושע, והבוגדני, הוא חי! רק נשארה גחלת עמומה של שנאת ישראל הקדומה", אמרה לינור בין היתר.
העיתונאי בין כספית לא אהב, בלשון המעטה, את הדברים הללו וצייץ בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלו: "אני מכיר אותה עשרות שנים. היא בחורה חכמה, חדה, משכילה. אני משוכנע שהיא יודעת שביידן הוא נשיא אוהד ואוהב ישראל ברף העליון ביותר. שכל ההסטוריה שלו מוכיחה את זה. 'לא צריך להיות יהודי כדי להיות ציוני', וכו׳. הרקורד שלו לאורך עשרות שנות סנאט מושלם".
   
הוא המשיך: "מה שהוא עשה עבורנו מאז ה-7 באוקטובר לא נעשה למעננו ע״י אף נשיא מעולם. ההתייצבות שלו כאן, הנאום, נושאות המטוסים, האיומים על אויבי ישראל, הרכבת האווירית שנמשכת גם עכשיו, הווטו במועהב״ט. היא יודעת שזה לא ישראל. זה נתניהו. וזה לא מפריע לה לשקר, בשביל לייקים. פרנסה? תשומת לב? לא יודע. חבל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביידן מוכן למכור את ישראל לחמאס תמורת קולות של עיר קטנה
    ולעובדות 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במדינת מישיגן שמאוכלסת כולה בערבים.
    סגור
  • 2.
    לא מגיע לצפרניים של הרגלים שלה.....כספיתון הבנת את זה! (ל"ת)
    דודי 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    גם לביידן יש קונספציה
    גבר גבר 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולא שהיא תומכת בישראל ללא עוררין. די ללקק להם. ישראל צריכה לעשות מה שטוב לבני ישראל ! ולא לאף אחד אחר! נמאס מהאליטה שדואגת לשמר קונספציות
    סגור