תקשורת ומדיה

בובה בדמות אישה ותחתונים: לא תאמינו מה החיילים עושים בעזה

סוכנות הידיעות "רויטרס" מדווחת כי מתרחשת תופעה ברשתות החברתיות שבה חיילי צה"ל מתעדים את עצמם עם הלבשה תחתונה וחפצים שונים שמצאו בבתי העזתים. בין התיעודים, נצפה חייל מחבק בובה בדמות אישה
מערכת ice |  2
כוחות צה''ל בעזה (צילום דובר צהל)
סוכנות הידיעות המוכרת "רויטרס" דיווחה לאחרונה כי חיילי צה"ל הפועלים ברצועת עזה, החלו להתנהג באופן משונה במיוחד ברשתות החברתיות. מדובר בתופעה שהחיילים מתעדים עצמם עם פריטי לבוש וחפצים אחרים המצויים בבתי העזתים ומעלים זאת לרשתות החברתיות.
אותה התנהגות תפסה את תשומת ליבם של רבים ברשתות החברתיות ואף את תשומת ליבה של סוכנות הידיעות "רויטרס". בין התיעודים המשונים שהעלו החיילים לרשתות החברתיות, ניתן היה להבחין בחייל אשר מחבק בובת ראווה בדמות אישה.
בסרטון שצילם, ציין החייל: "ברוך השם, מצאתי אשת חייל. מה שמה? סימה. חברים, תודה להשם, מצאתי אישה יפה, מערכת יחסים רצינית בעזה". לצד זאת, הועלה תיעוד של שני חיילים אשר אחד מהם מכניס לפיו של חברו,  תחתונים לבנים של אחד מבני המשפחה שהתגוררו באותו הבית.
בנוסף לכך, אותר תיעוד של מספר חיילים הכולל מציאת דגלי חמאס, מחסניות ומספר תחתוני נשים.  רווינה שמדסני, דוברת משרד הנציב העליון של האו"ם לזכויות האדם, אשר נחשפה לאותם תיעודים של חיילי צה"ל ציינה: "פרסום של תמונות כאלה משפיל את הנשים הפלסטיניות, ואת כל הנשים". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה הדבר האולטימטיבי שמצתם לנכון לפרסם?
    מיקי 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    גועל נפש לפרסף כתבה כזאת. אולי חשבתם שהחיילים שהם בלחץ.נוראי פורקים קצת עול? מה הסקופ? על פגעוי נפש שמתם? אולי אתם מעדיפים את החיילים מתים, או שיצאו מדעתם? תקשורת של פח אשפה.
    סגור
  • 1.
    ממי קיבלתם אישור להעלות את זה לרשתות החברתיות?
    עמית 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הימים שלא היו רשתות חברתיות היו יותר טובים.
    סגור