תקשורת ומדיה

מירי רגב חוטפת מעוברי אורח: "דם על הידיים שלך, יאללה הביתה"

במהלך צילומים של השרה לסרטון ברכה לעובדי משרד התחבורה, עוברי אורח הטיחו בה האשמות קשות ביחס לאשמת הממשלה במלחמה. "את יודעת שזה בדיחה? במקום לשבת ולחשוב איך לשחרר אותם? יאללה הביתה"
מערכת ice |  2
מירי רגב (צילום אתר הכנסת)
השרה מירי רגב השתתפה היום (שלישי), בצילומי סרטון ברכה לעובדי משרד התחבורה בתל אביב, אלא שהדבר לא עבר בשלום והיא נאלצה להפסיק את הצילומים ולעזוב את המקום במהירות. עוברי אורח שהבחינו בה הטיחו לעברה האשמות רבות, טענות קשות וגרמו למבוכה גדולה. "1,400 נרצחים וזה מה שאת עושה עכשיו?".
עוד הם אמרו לעברה: "תגידי לי, את לא מתביישת? 133 חטופים. את יודעת שזה בדיחה? במקום לשבת ולחשוב איך לשחרר אותם? יאללה הביתה. 1,400 על הידיים שלך. זה מה שאת עושה? 133, 16 נשים. תתביישי לך".
 
 
רגב היא לא השרה היחידה שהתמודדה עם קריאות כאלו. גם שר האוצר סמוטריץ' אשר השתתף ב"ועידת המחר" של "ישראל היום" באשקלון, נאלץ לנטוש את המקום. אחד מהיושבים צעק לשר: "חברי הקהילה שלי חטופים, כבוד השר תסתכל עליי, קוראים לי גל פחוביץ'. התכנית הכלכלית שלך אפילו לא קרובה לתקן את מה שקורה פה, אתה בושה, הבן שלך לא מגויס ושלי כן. איך אתה יושב פה עם סיכה של חטופים כשאתה לא רואה את המציאות שבה אנחנו בחיים, לא בקטע הכלכלי לא בביטחוני ולא בהקשר החטופים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה אתם מצפים ממירי המחוננת?! (ל"ת)
    ZTC 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה עוברי האורח האלו לא עושים כלום? מדוע אינם במילואים? (ל"ת)
    אני רק שאלה 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור