תקשורת ומדיה

הקיצוצים מגיעים ל'רשת': שכר העובדים יופחת ב-3% עד 10%; לא יהיו פיטורים

מ-1 בנובמבר ייכנסו לתוקף שורת קיצוצים שיכללו גם 5% קיצוץ בעלויות הפקה. המנכ"ל אבי צבי: "נתקשה להתמודד אם הרגולטור לא יתאים עצמו למצב השוק"
המשבר בשוק המדיה לא חלף: מנכ\"ל \'רשת\' אבי צבי, הודיע הבוקר (יום א\') לעובדים על שורת קיצוצים בזכיינית, כולל קיצוצים מדורגים בשכר, וקיצוץ בעלויות השכר.
מהלך הקיצוצים בזכיינית יכנס לתוקפו ב-1 בנובמבר. עובדי \'רשת\' והפרילאנסרים יספגו קיצוץ של 3% עד 10% בשכרם, בהתאם לגובה שכרם. הזכיינית פנתה למפיקים העובדים עמה בדרישה לקיצוץ של 5% בעלויות ההפקה, ולדברי \'רשת\', עד כה כל המפיקים עימם היא ניהלה שיחות, נעתרו לבקשה זו מתוך הזדהות והבנת המצב.
במכתב ששלח צבי לעובדים, הוא כתב בין השאר כי \"עמיתים וחברים שלנו נלחמים, כמונו, מדי יום לשמור על תעשיית העיתונות, הרדיו והטלוויזיה. זה לא סוד שחופש העיתונות מצד אחד והיצירה הישראלית ככלל מאידך נמצאים במאבק לא רק לשמור על עצמאות אלא להתקיים ממש\".
\"לצערי\", כתב, \"גם אנו נדרשים לתהליכים משלימים על מנת לעבור את התקופה המאתגרת. בשבועות ובחודשים האחרונים המשכנו בתהליכי בניית תכנית עבודה יעילה, מדויקת וקפדנית. למרות התמיכה הפיננסית הבלתי מתפשרת מצד הבעלים שלנו בקבוצת עופר ושטראוס, החברה תתקשה להתמודד עם מצב השוק הנוכחי, במידה והרגולטור לא יתגייס גם הוא להתאים דרישותיו למצב השוק הקיים. אנו תולים תקוות רבות בוועדה בראשות משרד האוצר שדנה בדיוק בימים אלה בסוגיות הקשורות לענף הטלוויזיה ולהוצאותיו המרובות\".
עוד כתב צבי כי הוא \"מבקש לשתף כי החלטות מסוג זה הן מהקשות אליהן אני נדרש, וכי אני תקווה כי המהלך יאפשר להימנע מתהליכי פיטורים וקיצוץ במשרות וכי ההיחלשות בתעשייה תעבור במהרה לרווחתנו ורווחת הצופים שלנו\".
מ\'רשת\' נמסר: \"מהלך הקיצוצים נובע מהניסיון לא לפטר עובדים בזכיינית, ולשמור על מצבת כח אדם מלאה\".
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    נחום
    kfir 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה שמפסידים, וככה זה שלא רוצים להודות בזה, זה כבר לא עניין שלי, עניין שלך ושל רשת. ואם תרצה באמת לדבר פתוח וחופשי אתה יודע איך למצוא אותי.
    סגור
  • מה אייס
    kfir 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצנזרים תגובות? בכל אופן נחום, כנראה שקשה להפסיד, ועוד יותר קשה להודות בזה. בכל אופן אם תרצה לדבר פתוח וחופשי אתה יודע איך למצוא אותי. שיהיה לך יום טוב.
    סגור
  • 8.
    העיקר שהם קנו גם את דה וייס וגם את אקס פאקטור (ל"ת)
    סמיון 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    בית הספר לטלויזיה של רשת
    פועל 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל שרשת מחזיקים בית ספר לטלויזיה חחח
    סגור
  • 6.
    תקצצו בעמלות המטורפות לקוני המדיה!!
    עמי ק 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לקצץ שכר לעובדים תלכו לעמלות שאתם משלמים ל4-5 חברות מדיה ענקיות שמרכזות את כל השוק בידיים שלהן ומחזיקות אתכם בב....ים!! זה כמו פרוטקשן שיושב בדלת הכניסה לעסק שלכם..יא אהבלים ..תתעוררו
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    התעשיה בקריסה!!!!ביבי ושרהלה תתעוררו..help (ל"ת)
    simi 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מי שעושה את העבודה האמיתית
    F 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקבל גרושים, בעוד שהחתולים השמנים נהנים לבד מכל השמנת. כל זה, בזמן שהמשאבים אוזלים בגלל ניהול כושל וחוסר יצירתיות. אבל לא נורא, לעובדים הזוטרים נקצץ את המשכורת, בזמן שהחתולים השמנים יהנו מהמשכורת השמנה והמכונית המפוארת
    סגור
  • בלי ההנהלה הזו החברה היתה נסגרת!תתעורר. (ל"ת)
    אודי 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תתעורר אתה.
    F 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן שבקשת השכילו לפתח מעצמת תוכן, הדבר היחיד שברשת עושים זה לקדם תוכניות כושלות. במקום לגוון, ולחשוב מחוץ לקופסה על תוכניות חדשות, ממשיכים למחזר שם ולחכות למשיח. אני בעד החברה ולא נגדה. אני נגד קיבעון מחשבתי. 1. שיפתחו תוכניות איכותיות ויחשבו מחוץ לקופסה. 2. במקום רק לקדם תוכניות באתר האינטרנט, הם יכולים להעלות תכנים עצמאיים, וכך להגדיל את הטראפיק. 3. אם מקצצים לעובדים הזוטרים במשכורת, זה רק הוגן שיקצצו גם למנהלים בשכר. קצת דוגמה אישית, מה יש? 4. לא הוגן שאנשים מוכשרים צריכים לשלם את המחיר בגלל הכישלון של המנהלים.
    סגור
  • בולשיט
    נחום 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1- מה מיחזרו? קשת לא משדרת בלופים את רמזור, עדי אשכנזי ואדיר מילר. נמאס כבר ההשתחוות האוטומטית לכל מה שקשת עושים, גש ובדוק מה היה האייטם הכי נצפה במאקו ביממה (הכפולה) שאחרי שידור חטופים. רמז ציצים ולא של לבנונית. 2- תכנים עצמאיים עולים הרבה כסף ולא מניבים כל כך הרבה טראפיק - מכאן התיסכול שלך? 3 - הקיצוץ הוא בעיקר לדרגים הגבוהים תקרא את הכתבה. רובם המוחלט של הזוטרים כלל לא ייפגע 4- אם המנהלים השכילו לשכור את שירותיהם של זוטרים מוכשרים, כנראה גם הבכירים מוכשרים. ונקודה לסיום: מאחל (ללא ציניות) שכל עבודה תתגמל את עובדיה כפי שרשת מתגמלת, נכון אנחנו רוב הזמן רודפים, אבל 10 שם את כל הביצים שלו נגדנו ו-24 והאח הגדול גם בונים את לוחות השידורים שלהם בהתאם לפיקים של רשת. כאילו איפה טמון הרווח של אבי ניר כאשר רשת מפסידים. אבל יום אתה למעלה ויום אתה למטה
    סגור
  • נחום
    kfir 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אני מבין שאתה מרשת. אז אתם הזכיינית הבכיניית. אולי במקום לבכות תתחילו לעבוד ולעבוד כמו שצריך. הכי קל זה להאשים את כל העולם ואחותו, אבל להאשים את עצמכם? חלילה. לא כי אתם עושים עבודה מעולה, לא? אז זהו שלא. הגיע הזמן שתתעוררו ותבינו שהצופים לא רוצים אתכם. וכן וזה כולל את דייט בחשיכה.
    סגור
  • כפיר
    אנונימי 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה הצופים? או שאתה מקבל מכלל ישראל תשדורת פסיכוקנטית על רצונותים? אתה מעדיף לראות את חודדיה באח הגדול 7 ימים בשבוע? וכן הנחת העבודה הראשונית שלך נכונה ואני גאה בזה
    סגור
  • לא אתה
    kfir 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רוצה לראות את חודדה 24/7, ולא שאין לקשת בעיות (בל מלהזכיר את סברי מרנן או את נשואים פלוס או איזה יום עם רוזנבלום) בשביל להבין שגם לקשת את הימים הגרועים שלו. וכמובן כוכב נולד 10 איך שכחתי. אבל וזה אבל אבל גדול מאוד, אם מסתכלים זכיינית מול זכיינית רואים בצורה הכי ברורה ושקופה שקשת לא רואה את רשת. ואתה יודע מה? גם ערוץ 10 לא רואה את רשת. וזה מייר מצב שרשת מפסידה פעם אחרי פעם. אני פשוט לא מבין איך הרשות השנייה או אודי אנג'ל (או כל גורם כלכלי אחד שקשור לרשת) לא מתערב ועושה משהו בנידון. וזה שאתה שם, באמת תנחומיי).
    סגור
  • כפיר
    אנונימי 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטענה שלך שרשת מפסידה פעם אחר פעם משוללת כל יסוד ומשום כך תגובתי מתקצרת, מודה לך על התנחומים אבל באמת שאין צורך
    סגור
  • 3.
    מולטיטאלנטים
    g 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לקצץ תתחילו לחפש מולטיטאלנטים. אחד שגם יכתוב, גם יערוך וגם ידע להעלות דברים לאינטרנט. אחד שיודע גם לצלם גם לעצב וגם לתכנת. אין מה לעשות, הכל מצטמצם, חייבים לחפש מולטי טאלנטים.
    סגור
  • 2.
    כבר לא עדיף
    kfir 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כבר לקצץ את אבי צבי, ארז בן הרוש, אורן גזית וחבריו ולגאול אותנו מעונשו של זה? אנחנו מעדיפים את קשת על כל השבוע מאשר את הזוועה הנקראת רשת.
    סגור
  • 1.
    פיטורים
    roy 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי מציע לפטר את כל שדרת ההנהלה ומקבלי ההחלטות ברשת חבורה שאינה מבינה דבר שחלק ממנה כבר התמחה בסגירת ערוצים והרכש החדש שלה היה כישלון בכל אשר עשה
    סגור