תקשורת ומדיה

בשוקן מתבססים בדיגיטל: אפליקציית האייפד של 'מוסף הארץ' עלתה היום

'הארץ' ממשיך להרחיב את פעילות הדיגיטל לאחר שעבר ל"חומת תשלום", כשהקולגות בוחנים כל צעד שלו. מסרב לחשוף מס' מנויים דיגיטליים בתשלום
פחות משבועיים לאחר שעברה לשיטת \"חומת תשלום\" כשהקולגות בעולם האינטרנט בוחנים כל צעד ושעל, משיקה קבוצת \'הארץ\' את אפליקציית האייפד של \'מוסף הארץ\', גם היא בדמי מנוי של 5 שקלים לחודש, למי שאינו מנוי על הפרינט. הגיליון האחרון של המוסף זמין כעת לקריאת ניסיון בחינם.
האפליקציה החדשה מושקת במסגרת המהלך הדיגיטאלי של \'הארץ\'. בשבוע שעבר הוצגו לראשונה מנויים דיגיטאליים בתשלום, המאפשרים גישה מלאה לאתר \'הארץ\' ולאפליקציות הסלולאריות. \'הארץ\' היה העיתון הראשון בישראל שהצטרף למגמה העולמית, והציע חלק מתכניו הדיגיטאליים בתשלום למנויים. ב\'הארץ\' טוענים כי כבר אלפים רכשו את המנוי הדיגיטלי, אולם לא חושפים את הנתון המדויק.
העבודה על האפליקציה נמשכה כחצי שנה, והיא מתבססת על פלטפורמת dps של חברת adobe, שמשמשת מגזינים שונים ברחבי העולם, בהם ניו-יורקר, Wired, Vogue, ו-GQ. בניית הממשק והעיצוב של האפליקציה בוצעו על ידי צוות מוסף \'הארץ\' ואנשי חטיבת הדיגיטל של \'הארץ\'.
\"האפליקציה האינטראקטיבית שלנו מוסיפה חווית משתמש מרשימה לזירות הדיגיטאליות שלנו\", אמר היום עורך עיתון \'הארץ\' אלוף בן, \"זו גם ההזדמנות להודות לאלפי הקוראים שכבר הצטרפו למהפכת המנויים הדיגיטאליים של הארץ״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השאלה כמה משלמים, לא כמה שלחו מייל להרשם
    חומסקי 03/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי מנוי עד לאחרונה והחלטתי שאין סיבה ממשית לשלם עבור המוצר שכל כך השתנה בשנתיים האחרונות. יש עיתונים ואתרים טובים וזולים יותר
    סגור
  • 2.
    מוסף כל כך משעמם שקל לא הייתי משלם עליו (ל"ת)
    עמי 03/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שלא יתלהבו. אני נרשמתי לאתר אבל לא שילמתי שקל
    דני 03/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שממחלקת המנויים רודפים אחרי יומיים
    סגור