תקשורת ומדיה

שנה למגזין הגייז F/O/D: מנכ"ל חדש מונה, יעלה עם אתר אינטרנט ואפליקציה

אבי בוסקילה ימנכל את המגזין ואת משרד הפרסום הנישתי 'דוד ויהונתן', וליאור אריאב יהיה מנהל המגזין. החודש תושק גם הזרוע האינטראקטיבית של F/O/D
מגזין F/O/D (צילום צילום שער)
שנה מאז החלה הפצתו, ומגזין הלייף סטייל לגייז F/O/D רושם 2 מינויים משמעותיים: לאייס נודע כי אבי בוסקילה מונה למנכ\"ל המגזין הרבעוני ומשרד הפרסום הנישתי \'דוד ויהונתן\', ואילו ליאור אריאב מונה למנהל המגזין. עד כה פעל F/O/D ללא 2 הפונקציות הללו.
עד מינויו עבד בוסקילה כפרסומאי עצמאי, ואילו אריאב היה סמנכ\"ל בחברת \'נכס\' של אגודות הסטודנטים. בוסקילה ימנכ\"ל כאמור גם את הזרוע השנייה של המיזם שפונה לצרכן הגאה - משרד הפרסום \'דוד ויהונתן\', שהוקם במקביל למגזין, ומאז גם החל לעבוד עם לקוחות חיצוניים שמעוניינים לפנות לקהילה הגאה.
מגזין F/O/D הושק במארס 2012, על ידי אלי גייגר, סיגל רמתי ושי דויטש, המשמש כמנהל המסחרי שלו. את המגזין עורך דביר בר, לשעבר דובר קבוצת ענני תקשורת. F/O/D כולל הפקות אופנה, מדורי אפליקציות, גאדג\'טים, צרכנות, תרבות, קולינריה, תיירות פנים וחוץ ועוד. המגזין הגיע לשוק נטול מגזינים הפונים לקהילה הנחשבת לבעלת כוח קנייה, מאז נסגר \'הזמן הוורוד\' של רשת שוקן.
על פי הערכות, מופץ המגזין ב-15 אלף עותקים בכל רבעון, כאשר המטרה לעבור להפקה חודשית ולא כל 3 חודשים. לאייס נודע כי בימים אלו מקימים במגזין זרוע אינטראקטיבי, שיושק בשבועות הקרובים: אתר אינטרנט שיפעל תחת המטריה של אתר המגזינים allmag של קבוצת \'מוטו תקשורת\'; ואפליקציות ייעודיות לסמארט-פון ולאייפד.
אבי בוסקילה אמר לאייס כי \"לאחר שנה שהמערכת מונכלה ישירות על ידי הבעלים, ובעקבות צמיחה של המגזין והכניסה למדיה החדשה, הוחלט למנות פונקציה מקצועית לניהול המגזין ומנכ\"ל לניהול הקבוצה כולה\". בוסקילה התייחס למשרד הפרסום הנישתי שהוא מתחיל לנהל: \"בעולם שבו פנייה מהודקת לקהל היעד היא מהות כל הפרסום, פנייה מסחרית לקהל הגאה בשפה שלו ובערכים שלו היא פנייה ייחודית בדומה לקהל נישתי אחר כמו בני נוער, חרדים או רוסים. המטרה של \'דוד ויהונתן\' היא לחבר בין מותגים מסחריים לקהל הגאה\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למנכל זה לא באמת פועל (ל"ת)
    משה 04/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בדיחה טובה
    הדבורה מאיה 04/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין להם 500 קוראים פעם ברבעון, אז הם חושבים שיקנו את המגזין העלוב הזה פעם בחודש?
    סגור
  • 2.
    המגזין המעפן ייסגר בעוד 10 חודשים גג. 10, 9, (ל"ת)
    אמוץ 04/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמה נשמות טהורות יש בעולם (ל"ת)
    ערן 04/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המגזין על סף פשיטת רגל. הם רוצים למכור (ל"ת)
    avi 04/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור