תקשורת ומדיה

עסקת המיליונים: ערוץ הספורט יחזיק בזכויות של ליגת האלופות עד 2018

הערוץ רכש את הזכויות ל-4 שנים נוספות תמורת 12 מיליון יורו לכל התקופה. צ'רלטון תמשיך לשדר את הליגה האירופית - תמורת 350 אלף יורו לעונה
ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור של ליגת האלופות ל-4 שנים נוספות, וימשיך לשדר את הליגה בסך הכל 23 שנים ברציפות, מאז שנת 1995. על פי הערכות בשוק, שוויה של העסקה עומד על כ-12 מיליון יורו ל-4 שנים, שהם 3 מיליון לשנה, בעוד שהעסקה הקודמת, סהייתה ל-3 שנים ומסתיימת בחודשים הקרובות, עמדה על כ-7-8 מיליון יורו.
הליגה תשודר החל משלב הפלייאוף, כשמידי ערב ישודרו משחקי הליגה במקביל ב\'ספורט5\', ב-plus5 ובערוץ הקיבוץ ב-LIVE5. בנוסף, רכש הערוץ גם את כל זכויות האינטרנט והסלולר של ליגת האלופות, והוא ישדר אותם באתר ערוץ הספורט ובפלטפורמות הדיגיטל השונות שברשותו.
משחקי ליגת האלופות זוכים להצלחה רבה ולנתוני רייטינג גבוהים בכל העולם לרבות בישראל. לשם המחשה, משחק חצי גמר הראשון בצ\'מפיונס בין באיירן מינכן לברצלונה, ב-23 באפריל 2013, הניב באופן לא רשמי 15.1% רייטינג בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית.
מוקדם יותר היום פרסם גלובס כי צ\'רלטון תמשיך לשדר את הליגה האירופאית, המפעל השני בחשיבותו ביבשת, עד לשנת 2018. ההסכם יכלול, בנוסף לשידור בספורט1, ספורט2 וספורט 1HD, גם זכויות לשידורי המשחקים באינטרנט ובסלולר. בכך תסגור החברה 9 שנים עם הליגה האירופאית, האבולוציה החדשה של גביע אופ\"א.
גורמי בשוק התקשורת מעריכים כי העסקה של צ\'רלטון תעמוד על כ-350 אלף יורו לעונה, שהם כ-1.4 מיליון יורו לכל תקופת ההתקשרות החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה