תקשורת ומדיה

הבלוג Gawker: השדר הראשי של פוקס ניוז נופה עקב רצונו "לצאת מהארון"

בתגובה לדיווח, מנכ"ל ערוץ החדשות המוביל בארה"ב והשדר עצמו, שפארד סמית', שללו את הפרסום. לדבריהם "הסיפור הוא שקר ב-100% ופיברוק מוחלט"
בלוג הרכילות Gawker טוען כי השדר הראשי של ערוץ פוקס ניוז נופה מרצועת הפריים טיים עקב רצונו \"לצאת מהארון\". השדר ומנכ\"ל הערוץ בתגובה: קישקוש מוחלט.
מנכ\"ל ערוץ החדשות המוביל בארה\"ב, רוג\'ר איילס והמנחה המוביל באותו ערוץ, שפארד סמית\' נזעקו לשלול אמש (יום ד\') מכל וכל את הפרסום בבלוג Gawker לפיו איילס מנע מסמית\' \"לצאת מהארון\" ולספר זאת לצופים ולציבור בכלל.
גורמים אנונימיים סיפרו ל-Gawker כי סמית\' אמר לאיילס במהלך המשא ומתן לאישור החוזה בקיץ 2013, כי \"הגיע הזמן\" מבחינתו לצאת ולספר על אהבתו לגיו גרציאנו, מפיק בן 26 העובד גם הוא באותו ערוץ.
לדברי Gawker, הסביר איילס לסמית\' במקום זאת כי צופי הערוץ, אשר פונה לקהל השמרני בארה\"ב, לא יוכלו לסבול שדר מהקהילה הגאה. סמית\' קיבל את קביעתו של איילס ללא עוררין, אך זה לא עזר לשדר והוא הועבר מרצועת הפריים-טיים זמן קצר לאחר מכן. לפי גורמים אשר היו מקורבים למשא ומתן, הרצון של סמית\' \"לצאת מהארון\" היווה סיבה עיקרית לניפויו.
כמה שבועות לפני כן, כותב הבלוג, הביא סמית\' את מושא אהבתו לפיקניק אשר נערך בניו יורק במתכונת מצומצמת בקרב בכירים בערוץ. סגן הנשיא לענייני שידורים, ביל שיין, אשר ידוע בערוץ, לדברי הבלוג, כהומופוב רציני \"פשוט התחרפן\", לאחר שסמית\' הציג את חברו לנוכחים. לאחר מכן כינס שיין דיון בקרב המנהלים הבכירים בערוץ על מנת לדון בעניינו של סמית\'. \"החשש של שיין היה כי צופיו האדוקים של סמית\' לא יעמדו בכך\".
התוצאה: בנוסף להדחתו של סמית\' מרצועת הפריים טיים, דרשו שיין ואיילס למנוע כל דליפת מידע לגבי נטיותיו המיניות של סמית\' לקהל הצופים.
\"הסיפור הוא שקר ב-100% ופיברוק מוחלט\", מסרו איילס וסמית\' בהודעה משותפת. \"כקולגות וחברים קרובים בפוקס ניוז במשך 18 שנים, יחסינו תמיד היו מושרשים על כבוד הדדי, הערצה עמוקה, נאמנות, כבוד ותמיכה מלאה, גם בפן המקצועי וגם באישי\".
תגיות פוקס ניוז
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה