תקשורת ומדיה

ADIO חתמה על הסכם עם MediaCast: תספק פתרונות דיגיטליים לתחנות רדיו

במסגרת ההסכם, ADIO תאפשר לתחנות "מסורתיות" לבצע מדידת האזנה דיגיטלית בזמן אמת, ובכך לבנות קמפיינים ממוקדמים ולהגדיל הכנסות
רשת הפרסום ברדיו אונליין ADIO חתמה על הסכם שידור והפצה עם MediaCast הישראלית המתמחה בטכנולוגיות ובתשתיות שידור לתחנות הרדיו. במסגרת ההסכם, ADIO תספק לתחנות רדיו FM פתרונות דיגיטליים מתקדמים, ובין היתר שירותי הפצת שידורים אונליין, מערכות מדידת האזנה בזמן אמת ושירותי מסחור ללא השקעה כספית נוספת מצדן. בכך יוכלו התחנות לבצע מדידה דיגיטלית של מספר המאזינים, ולהגדיל את ההכנסות מפרסום.
בעולם חל תהליך של מעבר מאזינים לדיגיטל - כאשר מכירות מקלטי הרדיו בירידה דרסטית, מול המעבר של כולנו לסמארטפונים, טאבלטים והפא בלטים. על פי מחקרים, משך זמן האזנה לרדיו המסורתי משתנה בכל קבוצות הגיל במיוחד בקרב גילאי 15-35, בבית, בזמן העבודה, בפעילות ספורט ופנאי. בנוסף, צריכת התוכן עצמה משתנה ולצד האזנה לשידורים חיים, יותר ויותר משתמשים עוברים להאזין לערוצים המועדפים עליהם, בין היתר בהאזנה לתכניות מוקלטות על פי בחירה, ערוצי live stream, פודקאסט ופלטפורמות אודיו מתקדמות.
תחנות רדיו מסורתיות משקיעיות משאבים במרחב הדיגיטלי בשדרוג מערכות השידור והמדידה בהן משתמשות. אחת מהראשונות להכיר בעניין היא תאגיד BBC שעובר תהליך דיגיטציה אינטנסיבי ביותר.
במסגרת ההסכם בין ADIO רדיו אונליין ו-MediaCast, מוצע לכל תחנות רדיו אונליין או FM מודל ONE STOP SHOP שהוא חיבור מיידי לשרתי הפצת התכנים בעלות קיימת, אחסנת תכני ארכיון ומערכות מדידה המציגות ברגע אמת את כמות המאזינים לכלל ערוצי התחנה, סוגי המכשירים בהם מאזינים, ישירות או באמצעות סרגלי רדיו, מיקום המאזינים בארץ ובעולם ובדיקת היסטוריית האזנה לפי שעות ורצועות שידור.
לדברי דרור גנות, מייסד ומנכ\"ל ADIO, \"תחנות הרדיו המסורתיות מתעוררות ומבינות כיStreaming is here to stay!. שיתוף הפעולה יאפשר הטמעה דיגיטלית מהירה ללא הוצאות כספיות ומשאבים נוספים וכניסה מיידית לעולם הדיגיטלי שהוא עבורם עולם חדש של דטא והכנסות מפרסום. הפעילות הושקה לאחרונה עם מספר תחנות ישראלית ומתקדמת עם תחנות רדיו נוספות\".
ערן ובר, מנכ\"ל Media Cast, מסר כי \"שיתוף הפעולה עם ADIO מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו יכולות טכנולוגיות המתקדמות בעולם ובפער עצום מול נותני השירות הקיימים בשוק. באותן עלויות הפצה שהתחנות משלמות היום, הן תוכלנה לקבל את השירותים המתקדמים ביותר הכוללים מדידה מדויקת בזמן אמת מחד ואפשרויות חדשות של מסחור מאידך, בכל מכשיר המחובר לאינטרנט. בחודשים האחרונים החלנו בפריסת הטכנולוגיה אצל חלק מהלקוחות שלנו והתוצאות מדהימות\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מחזקת את דבריך - 4
    שם בדוי 11/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב דעתי ידועה בעניין. כבר אמרתי את זה בפנים לדרור והוא יודע את זה היטב. אבל הגישה הלוחצת מאוד בכדי שנפרסם בשירות הלא עובד הזה כבר לא נעימה. המון הבטחות, אבל יותר מידי. ושמפרסמים זה פשוט אבל פשוט לא עובד.
    סגור
  • 4.
    מפרסם שיודע
    ליאו 11/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר'ה, אתם צריכים להתאמץ הרבה יותר. בתור אחד שפרסם איתכם - אתם רחוקים מאוד מלהביא תוצאות, טובים מאוד בהבטחות וכלום מעבר לכך. כדאי לכם לשקול בחום מודל אחר.
    סגור
  • 3.
    די לכתבות המפגרות כבר
    יותם 11/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מה הם מדברים ? על שום דבר וכלום. עוד כתבה שטותית של משהו איזוטרי שלא מעניין אף אחד חוץ מהכותב. כאילו שהתחנות לא יודעות למדוד את עצמן מזמן
    סגור
  • 2.
    איזה ניפוח, יש סיבה מדוע אף תחנה רצינית לא רו
    יוסי 11/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה את המוצר הזה
    סגור
  • 1.
    שטויות
    במיץ 11/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אלו מדיה קאסט? חברה של איש אחד? זה מעיד רק על מי זו adio. העיקר לנפח כתבות...
    סגור