תקשורת ומדיה

בעקבות השילוב בין נענע10 לערוץ 10: העורך הראשי של האתר ערן ב.י פורש

לאחר שנה וחצי בתפקיד, ב.י ביקש לסיים את תפקידו כעורך הראשי של nana10 בעיקר בעקבות הפיחות בסמכויותיו מתוקף החיבור התוכני והמבני בין האתר לערוץ 10 וחדשות 10
משה בנימין | 
ערן ב.י (צילום יח"צ)
אפשר להגיד שזה היה צפוי: לאחר שנה וחצי בתפקידו, העורך הראשי של נענע10 - ערן ב.י הודיע על פרישה מתפקידו. זאת עקב המשך השילוב התוכני והמבני בין אתר nana10, ערוץ 10 וחדשות 10
ברבעון האחרון דיווח האתר בפעם הראשונה בתולדותיו על רווחיות תחת ניהולו של יואב הלדמן, בין היתר בזכות שילוב בין פעילויות תוכן מערכתיות ופעילויות סחר שכללו הטמעה אינטגרלית של מנגנוני קידום תוכן של טאבולה באתר, שיתוף פעולה מסחרי עם צ'יינה ביי, ומתחמי תוכן נייטיב סביב התוכניות המובילות של ערוץ 10.
לדברי ערן ב.י: "השנתיים האחרונות ב-nana10 היו מהמסעירות בחיי. יותר מזה שאני שמח על ההזדמנות שניתנה לי ושמחתי להיות חלק מאחד ממהלכי התקשורת המדהימים בהיסטוריה הישראלית - התחלתי את התפקיד עם אתר בסכנת סגירה כמו ערוץ 10, ואני מסיים אותו ב-2015, עם רישיון ל-15 שנה, שגשוג בטרפיק ובהכנסות ואף רווח בפעם הראשונה. עם השינוי הצפוי באתר והפיכתו לממוקד חדשות ואקטואליה, ביקשתי ממנכ"ל נענע ,יואב הלדמן, לסיים את תפקידי מתוך רצון להמשיך לאפיקים אחרים בעולמות ניהול התוכן".
יואב הלדמן, מנכל nana10: "ערן גיבש צוות תוכן חדש, יעיל ומצומצם שהצליח להגדיל את הטרפיק של האתר בשיעורים משמעותיים ולהגיע לשיאים שלא היו גם בימי תוכניות הריאלטי ״הישרדות״ ו״היפה והחנון״. לאחר תקופה ארוכה של קיפאון ודעיכה ערן היה שותפי לשיקום אתר nana10, והבאתו למגמת שיפור וצמיחה במסגרת הסינרגיה עם הערוץ, חברת החדשות והתכנים המדהימים שלהם ועד להישגים בשנה האחרונה הן נתוני הטראפיק והן בתוצאות הפיננסיות. אני מאחל לערן בהצלחה בהמשך הדרך״.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה