תקשורת ומדיה

המאזינים התלוננו - Loveme ריכך פרסומת פרובוקטיבית ששודרה ברדיו האזורי

פס הקול של פרסומת של אתר ההיכרויות כלל גניחות ואת המשפט "אני לא יכולה יותר". תלונות לרשות הובילו לפנייה למפרסם, ולשינוי בהסכמה של התשדיר ששודר ברדיו ירושלים
אלכסנדר כץ |  1
פרסומת טלוויזיה ל-Loveme (צילום צילום מסך)
נציבות פניות הציבור ברשות השנייה פעלה להורדתה של גרסה פרובוקטיבית של פרסומת רדיו לאתר ההיכרויות Loveme. לאייס נודע כי אחר מגעים עם אחד מנהלי האתר, שונתה הגרסה ששודרה רק ברדיו ירושלים, המפוקחת על ידי הרשות השנייה, לגרסה ממותנת הרבה יותר.
לאחרונה שודרה הפרסומת של Loveme בה שומעים אישה המבקשת מהגבר איתו היא מדברת בעברו השני של הקו, לקבל ממנו תמונה, תוך שהיא עושה קול בעל קונוטציה מינית והיא גונחת ואומרת "אני לא יכולה יותר...". בעקבות כך התקבלו תלונות ברשות שהתמקדו בכך שמדובר בפרסומת מינית במיוחד שלא ראויה לשידור במיוחד בשעות שבהן ילדים מאזינים לרדיו. אחת המתלוננות אף הייתה תלמידת תיכון בת 17 מירושלים, שטענה כי הפרסומת מחפיצה נשים.
בתגובתו לאותה נערה, כתב נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, כי "האזנתי לתשדיר ואף אני מצאתי כי הוא בוטה ומעורר אי נעימות גדולה. לטעמי, הוא חורג מגבול הטעם הטוב". רגב ידע לספר כי פנה להנהלת Loveme לקבל את עמדתה, ובשיחה שקיים עם אופיר הרן מהחברה, נודע כי הפרסומת הוסרה מרדיו ירושלים. "מר הרן הוסיף בהגינותו כי החברה קשובה לציבור ולרגישותו ולפיכך הוחלט להסיר את התשדיר מתחנת רדיו ירושלים", כתב רגב לתלמידה.
נציב פניות הציבור דוד רגב אמר לאייס כי 'מאז כניסתו לתפקיד, הוא פעל נגד תוכנים פוגעניים שמחפיץ נשים ומציג אותן כאובייקט מיני. לדבריו, "אני גם פועל רבות בקרב בני נוער וצופים צעירים על מנת להקנות להם כלים ראשונים של צפייה ביקורתית בתכנים. אני מברך על כך שמאחורי פנייה זו עומדת בין היתר תלמידת תיכון שרואה בפגיעה בנשים כתופעה פסולה"
את תגובת Loveme לא ניתן היה להשיג. מנכ"ל רדיו ירושלים גדי קסטיאל אישר כי הרשות פנתה אל התחנה: "ברשות ביקשו לדעת אם התשדיר משודר אצלנו. ענינו בחיוב. פנינו ל- lovemeכדי שישנו את התמלול של התשדיר, התקבלה הגרסה החדשה שאושרה על ידי הרשות, ועלינו איתו". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לדניאלה גיגי - אלופה
    נעים אברהם 02/2016/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאלה כל הכבוד יישר כח גדול אכן מדובר בתשדיר בוטה, החורג מגבול הטעם הטוב. אני שמח מאוד שבזכותך הדבר השתנה,  ובטוח שבעתיד הדבר יהיה סמן דרך.
    סגור