תקשורת ומדיה

גם רדיו א שמס מצטרף ל-ADIO: ישולב לצד תחנות וערוצי מוזיקה בינ"ל בערבית

ADIO, רשת ברדיו אונליין שמאפשרת למפרסמים לטרגט את הפרסום שלהם, תרחיב גם את העבודה עם Triton Digital ועם סרגל הרדיו TuneIn
אלכסנדר כץ |  1
רדיו א-שאמס (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
רשת הפרסום ברדיו אונליין ADIO מרחיבה את פעילותה עם שורה של הסכמי מדיה אסטרטגיים. בין היתר חתמה עם רדיו א שמס במגזר הערבי, מרחיבה את העבודה עם Triton Digital ועם סרגל הרדיו המוביל בעולם TuneIn.
רשת ADIO כוללת יותר מ-250 אלף האזנות ביום ומציעה למפרסמים בארץ קמפיין אודיו דיגיטלי מדיד ומטורגט במגוון רחב של תחנות וסרגלי רדיו, ערוצי רדיו אונליין ומגוון ערוצי מוזיקה ופודקאסט בכל הסגנונות למאזינים בישראל במחשב ובמובייל. בין המפרסמים ב-ADIO ניתן למנות סופרפארם, הדואר, מפעל הפיס, קופת חולים כללית, HIT, משביר לצרכן, יד2, משרדי ממשלה ועוד.
רדיו א שמס פועלת במסגרת הרשות השנייה, והיא היחידה שמשדרת כרגע בערבית. היא תהנה משירותי הפצה ומדידה דיגיטליים ושירותי מסחור למאזינים בדיגיטל. התחנה תשולב ברשת הפרסום של ADIO לצד תחנות וערוצי מוזיקה בינ"ל נוספים בשפה הערבית, הזוכים לעשרות אלפי האזנות ביום בישראל. ב- ADIOאומרים שמדובר בפתרון מדיד ומדויק למפרסמים כדי להגיע למגזר הערבי בישראל.
TuneIn הוא אינדקס הרדיו המוביל בעולם ומאפשר לעקוב אחרי יותר מ-100 אלף תחנות רדיו, 4 מיליון פודקסטים, למעלה מ-60 מיליון משתמשים ופעילות ב230 מדינות וטריטוריות. גם בישראל יש ל-TuneIn מאות אלפי האזנות בחודש בעיקר באמצעות אפליקציית TuneIn בסמארטפון.
לצד זאת מעבה ADIO את פעילותה בהסכם עם Triton Digital האמריקאית הכולל יכולות שימוש במערכות RTB לטירגוט מאזינים. הסכם זה מצטרף לשיתוף הפעולה הקיים של החברה הישראלית עם חברת AdsWizz העולמית ומרחיב את יכולות המדיה, קהל המאזינים ומסחור לכל סוגי ההאזנות לרדיו במרחב הדיגיטלי בדסקטופ, במובייל, סמארט TV, ובכלי הרכב המחוברים.
לדברי דרור גנות, מייסד ומנכל ADIO, "שורת הסכמים אלו מרחיבה מהותית את סל השירותים והמוצרים שלנו למפרסמים. על פי נתוני TGI האחרונים, כמעט 20% מהאוכלוסייה בישראל מאזינה לרדיו באמצעות האינטרנט וזו רק תחילת הדרך. כיום רוב המפרסמים והמותגים המובילים בארץ מעלים איתנו קמפיינים כחלק בלתי נפרד מתמהיל הרדיו שלהם - קמפיין רדיו מדיד בתחילת ההאזנה ובמהלכה במקבצי 'זהב' קצרצרים תוך פילוח עד רמת המאזין הבודד בכל נקודה בארץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה מילים על תחנת כלום. איש לא מאזין לה! הכל פה יחס"צ (ל"ת)
    זוהיר מבחוח 04/2016/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור