תקשורת ומדיה

עוד עיתונאית לפוליטיקה: יפעת ארליך מצטרפת לבית היהודי

ארליך, כתבת ידיעות אחרונות, שובצה במקום השלישי המשורין לאישה, ברשימה אותה מוביל כעת הרב הצבאי לשעבר רפי פרץ 
אלכסנדר כץ |  1
יפעת ארליך, ידיעות אחרונות (צילום יח"צ)
יו״ר מפלגת הבית היהודי תא"ל הרב רפי פרץ הודיע היום (יום ד') על צירופה של העיתונאית יפעת ארליך. הבוקר אישרה הוועדה הציבורית של המפלגה את צירופה של ארליך בת ה-41, כתבת ידיעות אחרונות ותושבת היישוב עפרה.
ארליך תשובץ במקום ה-3 ברשימת המפלגה בבחירות לכנסת, כשריון לאישה במשבצת זאת, בעידן שאחרי עזיבתם של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד, שהקימו מפלגה אחרת – הימין החדש. מעבר לכתבות המגזין שהיא כותבת עבור ידיעות, היא פרסמה ב-2017 את הספר "סיפור חיה של דפנה מאיר", על סיפור חייה של מאיר, שנרצחה על ידי מחבל ב-2016 בביתה שבעתניאל. 
הרב פרץ, הרב הראשי של צה"ל לשעבר, נמצא במגעים לריצה משותפת של הבית היהודי עם האיחוד הלאומי בראשותו של ח"כ בצלאל סמוטריץ'. על פי הסקרים, ריצה נפרדת מסכנת את 2 המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה.
בנוסף לארליך, עד כה הצטרפו למערכת הבחירות מספר עיתונאים, בהם קרוליין גליק, שתתמודד במסגרת 'הימין החדש' של בנט ושקד.
פרץ מסר כי "יפעת היא עיתונאית מוצלחת עם השפעה רבה. אין לי ספק שהיא תדע לחבר קהלים רבים ונוספים למפלגה. הבית היהודי זה הבית של הציונות הדתית, על כל גווניה. יחד עם יפעת והנבחרת המצוינת של הבית היהודי נמריא גבוה".
בטור לאייס לפני כשנתיים וחצי לציון 11 שנה להתנתקות, כתבה ארליך: "כששואלים אותי מה תפקידי בידיעות אחרונות, אני עונה בציניות: 'כתבת לענייני מתנחלים מתים'. אני כותבת בידיעות על שלל נושאים עקרוניים ועמוקים, ובכל זאת, כתבות מבתי אבלים של מתנחלים שנרצחו זוכות להבלטה מיוחדת ולתגובות רבות. ראיון עם יתומים אכן הופך את הבטן, וסלחו לי על הציניות, גם מוכר. גם טורים אישים שלי שעוסקים בפחד לנסוע בכבישי איו"ש זוכים למקום של כבוד בעיתון. הם אכן הטורים הכנים והמרגשים ביותר. ואני שואלת את עצמי שוב ושוב האם נכון להיות חלק ממסחטה רגשית?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשת שמאל קיצוני, מה עושה בבית היהודי? קובה. לא אצביע (ל"ת)
    עיתונאית נוני 02/2019/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור