תקשורת ומדיה

כתבים בחזית ההפגנות: "התקשורת הפכה לשק החבטות של כולם"

כשמדווחים כי ההפגנות עברו בשקט יחסי, לא סופרים את העיתונאים שמותקפים מימין ומשמאל. תיעוד מההפגנה אמש מדגים את הדחיפות והצעקות שהם נאלצים לספוג. יוסי אלי: חושבים שאנחנו משת"פים"
אילן שניג |  1
יוסי אלי (צילום מתוך טוויטר)
ההפגנות בבלפור מול מעון ראש הממשלה התקיימו אתמול בפעם השמינית ברציפות. הדיווחים על האלימות שכחו, אך השטח עדיין גועש בשעות הקטנות  של הלילה, כשהמשטרה מחליטה לפנות את המפגינים. אתמול זה גם תועד בעין המצלמה כשכתב חדשות 13, יוסי אלי צולם כשהוא נדחף מהפריים:
 
"מקבלים דחיפות מכולם", יוסי אלי אתמול בהפגנות
 
יוסי אלי אומר ל-ice כי זה לא אירוע חריג: "ככה זה בכל שבת – דחיפות בין השוטרים למפגינים. המשטרה מתחילה במעצרים וזה אירוע מלוכלך, אתה יודע שאתה עלול לחטוף".
 
לשאלה אם מדובר הפעם המפגינים מהשמאל אלי עונה: "אני לא בטוח שהם תקפו, וגם לא בטוח שאפשר לכנות אותם שמאלנים – אלה קבוצת מפגינים קיצונית והם לא מתים על תקשורת – חושבים שאנחנו משת"פים, טוענים שאנחנו משקרים בדיווח על מספר המשתתפים. זו לא הפעם הראשונה שמתקיפים אותנו, פעם זה לה פמיליה, פעם מפגינים מבלפור".
 
-למה באמת אין הסכמה על מספר המשתתפים – כל אחד והגרסה שלו
"המפגינים מחלקים צמידים, אבל אי אפשר לסמוך על המידע הזה – אנחנו בודקים ביחס למטר מרובע וזה מספרים יותר הגיוניים של 15 אלף בהפגנה שעברה וכעשרת אלפים בהפגנה האחרונה".
 
- יש לך מסר למפגינים?
- "כן, חלאס עם לתקוף עיתונאים, אנחנו מנסים להיות הכי אובייקטיבים שיש. וסובלים תקיפות גם משמאל וגם מימין – אנחנו שק החבטות של כולם"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה פתאום?מפגיני שמאל עדינים,מלטפים ושרים שירי ערש חמודי
    רק ימנים אלימים -:) 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלי, נוסבאום וכל כתבי חצר השמאל: אל תהרסו, הורו לכם לספר שכולם אינטלקטואלים, משוררים ועדיני נפש אז תשמרו את המכות, האגרופים והנוגרות לעצמכם ודווחו בבקשה מה שאתם נדרשים לדווח. את דיווחי האלימות תשמרו לחרדים, לאתיופים, לערבים ולימנים. פה תסתמו את הפה ונא להתנהג בהתאם!
    סגור