תקשורת ומדיה

ערוץ 20 מוציא ירחון מודפס

ערוץ הטלוויזיה הכריז על מגזין פוליטי חדש בהוצאתו, בו יכתבו בין היתר שמעון ריקלין, ד"ר מרכדי קידר, גלי בת חורין (דלית סוטר), שי גולדן, כנרת בראשי ועוד
מערכת ice |  6
ערוץ 20 (צילום אלכסנדר כץ)
הנהלת ערוץ 20 הודיעה כי החל מהשבוע הערוץ יוציא אחת לחודש מגזין אקטואליה מודפס, תחת הכותרת "20 המגזין", שלדבריה יהיה "עשיר בכתבות תוכן, טורים ומדורים מוקפדים שייכתבו על ידי שלל כותבים מהשורה הראשונה". 
את המגזין יערוך רועי אהרוני, ובין היתר יכתבו בו איש התקשורת שי גולדן, המזרחן ד"ר מרדכי (מוטי) קידר, עו"ד כנרת בראשי, ח"כ לשעבר עמית הלוי, גלי בת חורין (דלית סוטר), ראש המכינה בעלי הרב יגאל לוינשטיין והרב מנחם ברוד. כמו כן, יכלול המגזין מדור ביקורת תקשורת מאת חנן עמיאור, מחבר הספר "הסדנה להנדסת התודעה" שיצא השנה לאור בהוצאת סלע-מאיר. 
 
הגיליון הראשון יכלול סקר של "מאגר מוחות" לסיכום עידן נתניהו, לפיו 56% מהישראלים מאשימים את נתניהו עצמו בכישלון בהרכבת ממשלת ימין, ראיון עם מגיש הערוץ שמעון ריקלין, מאמרים של שני ראשי ערים מעורבות על השיקום של נזקי אירועי מבצע "שומר החומות", כתבה של קובי ברדה על האג'נדה הפרוגרסיבית של ממשל ג'ו ביידן, כתבה של הלל ביטון רוזן ויהונתן יפרח על ניסיונה של עמותת שמאל לחדור למשטרת ישראל וד"ר אפרים לפיד על מה שקורה מאחורי חומות השתיקה של המוסד. 
אבי שמידט, מנכ"ל הערוץ, מסר כי "ההחלטה להוציא מגזין חודשי נבעה מתוך הרצון לספק לצופי הערוץ פלטפורמה נוספת ועשירה עם מגוון רחב של כתבות מהתחום האקטואלי-פוליטי". הערוץ הוסיף כי המגזין "נולד מתוך הרצון להציג לציבור תקשורת ישראלית, ציונית, יהודית, איכותית ואינטליגנטית, שתראה שאפשר גם אחרת, כאשר הזרז להוצאתו לאור היה הסיקור התקשורתי בחלק ניכר מערוצי התקשורת בישראל במבצע שומר החומות". 
הגיליון הראשון של המגזין יופץ "בימים הקרובים" בחינם לכל מי שיירשם באתר הערוץ.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עוד קבוצה עילגת ולא מעניינת (ל"ת)
    עודד 08/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    לא מצליחים במדיה העכשווית, אז הולכים אחורה? המצב קשה
    גל 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזמן שכל העיתונים עברו לאינטרנט, הם עוברים לעיתון.
    סגור
  • 4.
    וואלאק,אני מציע לבל"בתים של הז'ורנל הזה....
    יענק'ל זילברשפריץ 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וואלאק,אני מציע לבל"בתים של הז'ורנל הזה לעשות כמנהג שבועון המוזיקה המיתולוגי משנות השבעים שמונים "להיטון" ולצרף לז'ורנל מדי חודש פוסטר צבעוני (רצוי בגודל טבעי כלומר במספר חלקים) של מיטב הטאלנטים של גל 20 כגון אירית לינור,ריקלין,ברדוגו,"שמש הקטנה" ובועז גולן:-) אני בטוח שזה יהפוך את הז'ורנל הזה לבסט סלר בינלאומי ושלא יהיה בית באיירץ הקויידש שלא יתלה לפחות פוסטר אחד אצלו בסלון או מעל המיקרוב וייב במטבח :-) אילה ליקה ותברחו וצ'עדו לכוווווווווווווווולן:-)
    סגור
  • 3.
    אני יכול לסכם לך בכמה מילים מה יהיה כתוב שם
    פיטבול 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הם יתקרבנו שכולם רודפים אותם. הם יתמסכנו שהשמאל צבוע. הם "יוכיחו" שהתקשורת ובית המשפט נגדם. וזהו. כל האתרים של הימין זה אותו דבר: התקרבנות והתמסכנות.
    סגור
  • 2.
    נבחרת ראויה של כותבים עילגים (ל"ת)
    Anj 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    אלה חיים בשנות השמונים של המאה הקודמת. נודים עצמיים (ל"ת)
    j j j 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור