תקשורת ומדיה

רינאווי-זועבי לא מתקפלת: "לא חוזרת בי, התנהלות מחפירה"

חברת הכנסת הפורשת רינאווי-זועבי ממרצ התראיינה הערב במהדורה של חדשות 12. זועבי דיברה על התנהלות מחפירה, לדבריה, בחודשים האחרונים אל אקצא, במהומות בשייח' ג'ראח ומפעל ההתנחלויות, כמו גם סוגיית חוק האזרחות. לדבריה: "אין דרך חזרה מהפרישה מהקואליציה" 
מערכת ice |  2
ג'ידא רינאוי זועבי (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל, ויקיפדיה)
חברת הכנסת הפורשת ממרצ, רינאווי זועבי, התראיינה הערב (חמישי) לחדשות 12, במהדורה המרכזית עם יונית לוי. זועבי דיברה על הסיבות שהביאו אותה לפרוש מהקואליציה ואמרה כי "התנהלות מחפירה" של החודשים האחרונים בנושאים כמו מסגד אל אקצא, חוק האזרחות והמהומות בשייח' ג'ראח הביאו אותה להבין שאין לה עוד מקום בקואליציית השינוי של בנט-לפיד שיש בה אנשים כמו בני גנץ, שר הביטחון, ואיילת שקד, שרת הפנים. 
 
כשנשאלה האם תהיה האצבע ה- 61 להפלת הממשלה בחוק שיעלה שבוע הבא היא התחמקה שוב ושוב אך אמרה כי אין מבחינתה דרך חזרה מהתפטרותה מהקואליציה ועמדה מאחורי ההחלטה שקיבלה, תוך שהיא מדגישה שלא מדובר מבחינתה בקלף מיקוח.
 
זועבי אף יצאה נגד שותפיה לקואליציה, עד לפני רגע, ואמרה שמבחינתה הם לא שותפים לדרך. "אני מאמינה כי הכוונה של מנסור עבאס אמיתיות, אך בקואליציה אין בשלות לראות בנו שותפים בגובה העיניים. אני מרגישה שעושים לנו טובה, אז לא, אתם לא עושים לנו טובה". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי רוצה שתתקפלי??! צאי לירדן, למצרים או עדיף לעזה!!! (ל"ת)
    יפית 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זו היא הכנסת האחרונה בה הצבעתי למרצ (ל"ת)
    הורוביץ לידיעתך 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור