דעות

קריאייטיב עולמי: אדובי מחדשת מאגר ומשיקה קולקציה 'בנאלית'

לא מצאתם מתנה לחג עד עכשיו? יש מצב שתמצאו אותה בקולקציה האופנתית של אדובי. גם אתם מרגישים שעוקבים אחריכם? חכו שתראו את השלט האינטראקטיבי של אדוארד סנודן ומה כל כך מיוחד במשחק הילדים בטאבלט שגורם להורים להוריד את הרגל מהגז?
לירון בן יעקב | 
אדובי. זקנים מחייכים עם לפטופ (צילום יח"צ)
1. סרטו החדש של הבמאי השערורייתי אוליבר סטון עוסק בפרשת אדוארד סנודן, עובד לשעבר בסוכנות לביטחון לאומי של ארה"ב שהואשם בריגול. סנודן הציף בין היתר גם את הבעייתיות במצלמות האבטחה העוקבות אחרי אזרחים בכל רגע נתון. השלט האינטראקטיבי שמקדם את הסרט הוא המחשה מדויקת לאותה בעייתיות. הוא מרגל בזמן אמת אחרי אנשים הנמצאים בסביבתו ומשדר אותם ב-LIVE על גבי השלט. ספוקי שיט, אבל אמיתי.
מי שעומד מאחורי ומצדדי - לחצו לצפייה בסרטון 

2. פתרונות יצירתיים רבים הומצאו כדי לגרום להורים להוריד את הרגל מהגז. החל מדאשבורד שנצבע על ידי ילדים ועד GPS המנווט בקולם. ברעיון הבא יש משחק המחנך ילדים לנהיגה בטוחה, אבל זה ממש לא מה שמיוחד בו. מה שמדהים במשחק היא העובדה שהוא מתממשק בזמן אמת למהירות הרכב באמצעות GPS, ובכל פעם שההורים עוברים את המהירות המותרת, גם הרכב של הילדים במשחק עובר את המהירות המותרת. פטנט אדיר זה גורם לילדים לאבד בו זמנית גם נקודות וגם את העשתונות ולצעוק: אבא! תוריד ת'רגל מהגז!". שילוב גאוני בין טכנולוגיה לחינוך.
סע לאט אני באמצע משחק!
 
3. בנק התמונות של אדובי מתחדש ומבקש להיפרד מהתמונות הישנות והבנאליות. לצורך הצגת הגישה החדשה יצרו באדובי קולקציית טי שירט המציגה את התמונות הכי מגוחכות ומטופשות שכל איש קריאייטיב אוהב לשנוא, כמו: פנסיונרית שעושה שק קמח על בעלה בחוף הים, נציגת שירות לקוחות עם חיוך מוגזם ועוד. התמונות מוצגות על ידי דוגמנים ודוגמניות, בצורה הכי אופנתית והכי 'אפ טו דייט'. אז אם אתם עדיין מחפשים מתנה שווה לחג, יש מצב שתמצאו אותה כאן.
אישה צוחקת ואוכלת סלט טבעוני - צפו בקולקציה:


* הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה