מינויים

משרד הייעוץ בן חורין אלכסנדרוביץ' מודיע על מינוי מסקרן

נטע חזן-לביא מונתה לסמנכ"לית המחלקה העסקית במשרד התקשורת והאסטרטגיה בן חורין אלכסנדרוביץ'. בטוחים שהיא תמשיך להוביל כדמות מפתח בחברה

מערכת ice | 
נטע חזן לביא (צילום טל כץ)
בן חורין אלכסנדרוביץ', משרד ייעוץ התקשורת, הדיגיטל וניהול המשברים הגדול בישראל, הודיע היום על מינוי משמעותי בשדרת הניהול הבכירה של המשרד עם קידומה של נטע חזן - לביא לסמנכ"לית המחלקה העסקית.
 
חזן-לביא (33) היא בוגרת תואר ראשון בממשל וחברה ותקשורת פוליטית במכללה האקדמית תל אביב יפו, עובדת בחברה למעלה מ-8 שנים במסגרתם מנהלת מחלקה עם מספר ראשי צוותים ויועצי תקשורת, ולאורך השנים ליוותה מגוון רחב של לקוחות מובילים במשק בתחומי הצרכנות, המסחר, האנרגיה, הפיננסים ועוד.
במשרד ייעוץ התקשורת הכריזו על שני מינויים מסקרנים נוספים.  אירנה קמישוב שהייתה מנהלת מחלקת הכספים מונתה לחברת הנהלה, עדן תמיר מונתה לראש תחום צרכנות וגלעד בר-און מונה לראש תחום מאבקים.
טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין מסרו: "המינוי של נטע הוא טבעי לאור ההצטיינות שלה כמנהלת מחלקה בשנים האחרונות. נטע ניהלה ומנהלת לקוחות אסטרטגיים להישגים משמעותיים ואנו בטוחים שהיא תמשיך להוביל כדמות מפתח בחברה. לצידה עוד קידומים חשובים של מנהלים מעולים בשדרת הניהול של החברה הצומחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה