יח"צ

לאחר 5 שנים עם דבי תקשורת - תקציב היח"צ של אינטל במכרז

בימים אלו היא מקיימת פגישות ומגעים עם מספר מתמודדים שאליהם פנתה. תנאי הסף המובן מאליו הוא הבנה עמוקה בטכנולוגיה ובנעשה בשוק זה בישראל
משה בנימין | 
אינטל. מכרז על תקציב היח"צ (צילום יח"צ)
לאחר 5 שנים של עבודה משותפת עם משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי דבי תקשורת, תקציב היח"צ של חברת הטכנולוגיה הבינלאומית אינטל יוצא למכרז - כך נודע לאייס. 
על פי המידע שהגיע לידי אייס, אינטל מחויבת על פי נהלים פנימיים לצאת למכרז ולהחליף את ספקיה, אחת ל-5 שנים ולכן סיום ההתקשרות עם דבי תקשורת. עוד נודע לאייס כי נהלי אינטל אינם מאפשרים לחברה לחדש את ההתקשרות עם ספק היח"צ הקודם כך שדבי לצורך העניין מנוע מלהשתתף במכרז שמתנהל כרגע. 
אינטל שהוקמה ב-1968 בקליפורניה היא אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בישראל מאז כניסתה לארץ ב-1974. כיום היא מעסיקה במדינה כ-12 אלף עובדים ונחשבת לאחת היצואניות הגדולות במשק הישראלי. ב-2017 עמד הייצוא של החברה על כ-4.6 מיליארד שמהווה 1% מהתל"ג של ישראל ו-8% מכלל ייצוא ההיטק הישראלי. 
מטבע הדברים, סדר הגודל, מעמדה בשוק ואתגריה המקצועיים החברה צפויה לבחור באחד ממשרדי היח"צ הגדולים בישראל. בימים אלו היא מקיימת פגישות ומגעים עם מספר מתמודדים שאליהם פנתה. תנאי הסף המובן מאליו הוא הבנה עמוקה בטכנולוגיה ובנעשה בשוק זה בישראל. במונחי ריטיינר כספי, עם זאת, בשוק מספרים שהחברה משלמת שכר עבודה שאינו מהגבוהים בתחום. למרות זאת, יש להניח שמשרדי יח"צ יעמדו בתור כדי לטפל בתקציב מטעמי יוקרה מקצועית ותדמית.
באינטל סירבו להגיב לידיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה